پیام شهردار میانه به مناسبت درگذشت پزشک نامی، دکتر اسماعیل آغاسی

پیام شهردار میانه به مناسبت درگذشت پزشک نامی، دکتر اسماعیل آغاسی

پیام شهردار میانه به مناسبت درگذشت پزشک نامی، دکتر اسماعیل آغاسی

doctor agasi dargozasht

باسمه تعالی

زندگی بزرگترین موهبت الهی بر بندگان خدا است و شیرینی و حلاوت این موهبت بر آنانی بیشتر است که دست خدا برای زندگی بخشیدن به جسم های رنجور دردمندان در وجود نورانی آن ها متجلی می شود.

طبیب جان های خسته و مرحم آلام دردمندان دیار میانه که خود عمری روشنی بخش چراغ زندگی انسان های بسیاری شده بود، امروز دل به دلدار رساند و با دلی سرشار از امید به لطف و رحمت الهی به دیدار معبود شتافت.

دکتر اسماعیل آغاسی انسانی به حق فرهیخته و خداشناس و دردآشتایی راستین برای مردم میانه و سایر هموطنان عزیز بود که دستان شفابخشش هدیه ای از جانب خدا برای او و برای همه مردان و زنان ایران زمین و دردمندان درمانده از علاج از جای جای گیتی بود.

به یقین روح بلند و روان شادمان او در جوار رحمت الهی در آرامشی ابدی خوشه چین نعمت های بی پایان الهی در بهشت جاویدان بوده و دعای خیر و طلب مغفرت هزاران هزار شفایافته از دستان زندگی بخشش تذکره باغ جنان او خواهد بود.

اینجانب به عنوان خادم کوچک مردم شریف، نجیب و قدرشناس میانه به نام و یاد پر آوازه این طبیب وارسته افتخار می کنم و از اینکه این انسان شریف و بی ادعا در کمال خضوع و فروتنی بیشترین سال های عمر پربرکت خود را در میانه و در خدمت به مردم عزیز این سرزمین سپری کرده و شهروند ما بوده به خود می بالم و از درگاه ایزد متعال رحمت و مغفرت واسعه برای روح بلند آن مرحوم مسئلت نموده و تسلی خاطر مردم شریف، جامعه محترم پزشکی، بازماندگان محترم معزا و بخصوص همسر محترم و فرزندان عزیز آن بزرگوار را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

مهدی میرزایی – شهردار میانه

مطالب مرتبط:

تصاویر دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میانه با دکتر آغاسی

تجلیل شهرداری و شورای اسلامی شهر میانه از دکتر آغاسی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری میانه

    منبع خبر

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه یک شهرداری در شهر میانه می باشد

      نظرات