اکبرزاده شهردار خوی :  •	مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری خوی فضایی برای توسعه فعالیتهای اجتماعی، سلامت و توانمند سازی خانواده ها است

اکبرزاده شهردار خوی : • مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری خوی فضایی برای توسعه فعالیتهای اجتماعی، سلامت و توانمند سازی خانواده ها است

اکبرزاده شهردار خوی :  •	مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری خوی فضایی برای توسعه فعالیتهای اجتماعی، سلامت و توانمند سازی خانواده ها است

شهردار خوی ضمن اشاره به اجرای ویژه برنامه ها و فعالیت های گسترده فرهنگی ورزشی خانواده ها اظهار داشت:  افزایش و گسترش پویایی شهروندان مستلزم تدوین برنامه های مختلف  بوده و طبیعتا سهم بزرگی از این نشاط و شادابی عمومی به ایجاد فضاهای مناسب برای فعالیتهای رفاهی تفریحی و ورزشی ویژه  اختصاص دارد.

محرم اکبرزاده افزود: فضای مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان با توجه به ایجاد زمینه های مختلف ورزشی برای  فرصت های مناسبی برای ارتقای فعالیت های اجتماعی و سلامت جسمی و روانی بانوان ایجاد کرده و زمینه حضور بیشتر در تعاملات اجتماعی بویژه ترویج فعالیتهای گروهی، ورزش های همگانی را فراهم ساخته است.

شهردار خوی افزود: فضاهای اختصاصی ویژه بانوان ظرفیت بسیار خوبی برای تدوین برنامه های مختلف برای این قشر از جامعه  بوده ، طبیعتا نشاط و پویایی بانوان و مادران خویی در ایجاد احساس آرامش، ارتقای سطح فرهنگی خانواده ها، سلامت جسمی و روحی در کنار ایجاد انگیزه بیشتر برای حضور در جامعه از سوی بانوان بوده و با اجرای برنامه های مختلف ورزشی، تفریحی و اجتماعی از فضای یک پارک به مجموعه فرهنگی ورزشی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس هدف گذاریهای صورت گرفته، برنامه های اجرا شده در طول سال و فعالیتهای پیش بینی شده برای خانواده ها و بانوان خویی این مجموعه با رویکرد فرهنگی ورزشی  در مسیر تامین نیازهای روحی ، سلامت جسمی و روانی ،مشاوره های تخصصی برای تحکیم بنیان خانواده،آموزش های اجتماعی قرار گرفته و با هدف توانمند سازی خانواده ها ارائه آموزشهای مختلفی چون خیاطی، آموزش های هنری و .. را در دستور کار قرار داده است.

وی تاکید کرد: ارائه آموزش های تخصصی فوتبال برای دختران در زمین چمن مصنوعی فوتبال، ارائه آموزش های تخصصی  والیبال، اسکیت، دوچرخه سواری، بدمینتون  از سوی کارشناسان و مربیان ورزشی صورت می گیرد و طی 8 ماهه امسال بیش از چند هزار بانوی خویی در فعالیتهای مختلف فرهنگی هنری و ورزشی این مجموعه شرکت نمودند.

شهردار خوی همچنین اذعان داشت: تجهیزات مختلف ورزشی  در کنار ارائه ورزش های صبحگاهی در این مجموعه برای استفاده خانواده ها پیش بینی  شده و  فضای اختصاصی بازیهای کودکان نیز با نصب  امکانات مختلف بازی فراهم شده است.

وی همچنین با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در پارک بانوان افزود: برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان با توجه به حضور خانواده ها ، تشکیل جلسات مشاوره رایگان برای خانواده ها با موضوعات مختلف، تورهای خوی گردی و اردوهای سیاحتی زیارتی، اجرای مسابقات ورزشی مفرح بین بانوان در رشته های مختلف با حضور کارشناسان ورزشی، برگزاری مسابقات فوتبال دختران خویی با حضور ده تیم در قالب مسابقات فوتبال محلات،  برگزاری مسابقات مختلف ورزشهای بومی محلی در 7 رشته از جمله برنامه هایی است که در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان اجرا می شود.

اکبرزاده گفت: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری یکی از مهمترین موضوعاتی بود که طی سالهای اخیر در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان مورد توجه قرار گرفته و با ایجاد ایستگاه دوچرخه اختصاصی، دوچرخه های تامین شده بصورت رایگان در اختیار بانوان قرار گرفته و آموزش رایگان با حضور مربی این رشته ورزشی ارائه شد.

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات