هدف مدیریت شهری خدمت صادقانه به مردم است

هدف مدیریت شهری خدمت صادقانه به مردم است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، کوروش یوسفی عضو شورای اسلامی شهر، با بیان اینکه نشست معاونان ، شهرداران مناطق و اعضای شورای اسلامی شهر، گامی در جهت رفع مشکلات شهروندان است،اظهار داشت: همدلی و همبستگی شورا و شهرداری نقطه عطف برای خدمات رسانی مطلوب در شان شهروندان مرکز مازندران است.

وی با اشاره به اینکه شهردار ساری خود از بدنه شهرداری بوده و با توجه به سال های حضور در سطوح مدیریتی دوایر مختلف کاملا به مشکلات و برنامه های شهرداری اشرافیت دارد،افزود: اعضای شورا و شهرداری با همكاری ، هم افزایی و استفاده از خرد جمعی، نسبت به ساماندهی مسائل شهری و تحقق رضایتمندی بیش از پیش مردم تلاش می كنند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه تعامل و همبستگی بین اعضای شورای شهر و شهرداری برقرار است، گفت: اگر گاهی بر عملکرد شهرداری نقد می شود این نقدها دلیل بر ناکارآمدی اقدامات شهرداری نیست بلکه درد و درک مشترکی است که با ارائه راهکار در قالب نقد منصفانه ارائه می شود تا ساری بر پیشرفت خود با سرعت بیشتری حرکت کند.

وی با بیان اینکه اینکه صدایی محکم تر از صدای عمل وجود ندارد،افزود: برنامه ها فقط به صرف حرف نباشد عملیاتی کردن برنامه هایی که توسعه و ارتقای اقتصاد و همچنین رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد ،جزء ضروریات تلقی می شود.

یوسفی ادامه داد: شوراهای اسلامی و شهرداری  متعهد به اجرای خواسته های قانونی مردم هستند و خدمت رسانی و حل مشکلات شهروندان وظیفه ذاتی آنها است. حال در این میان تعامل این دو نهاد خدمت رسان چاشنی این خدمت را افزون تر می کند.

وی با بیان اینکه شهرداری نهادی خدمت رسان و برای همه ی مردم است،خاطر نشان کرد: هر کسی بر مسند مدیریت شهری قرار می گیرد هدفش فقط خدمت صادقانه به شهروندان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات