مدیر منطقه بافت تاریخی...

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد از اختصاص اتوبوس‌های ویژه تردد معلولین در بافت تاریخی یزد خبر داد.

سید محمود کشفی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از یزد، با بیان اینکه در بحث روان‌سازی معابر و شبکه‌ها برای تردد معلولین در بافت تاریخی یزد اقدامات مؤثری انجام‌گرفته است، گفت: ایجاد رمپ‌های متعدد در معابر عمومی، پیاده‌روها، معابر خاص شهری مانند امیرچقماق، مسیرهای گردشگری، مسجد جامع و کوچه و معابر بافت تاریخی سعی کردیم به شکلی عمل شود که برای تردد با مشکلی روبه‌رو نباشند.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: سیاست بر این است که کمتر تردد خودروها و موتورسیکلت‌ها را در بافت تاریخی داشته باشیم، به همین علت برنامه‌ریزی خاصی برای معلولین شده که بتوانند با آسودگی بیشتر و بهتری تردد داشته و از مناظر زیبای تاریخی یزد استفاده کنند.

وی اضافه کرد: اگرچه معلولین نسبت به‌کل جامعه در اقلیت هستند اما برای ما بسیار مهم و قابل‌احترام هستند و هر کاری که لازم برای رفع مشکلات و مسائل آن‌ها در شهر یزد انجام خواهیم داد.

کشفی پور با اشاره به اختصاص اتوبوس‌های ویژه معلولین در بافت‌های تاریخی، افزود: تعداد زیادی اتوبوس خاص برای حمل و نقل معلولین توسط شهرداری یزد تدارک دیده که این اتوبوس‌ها نیز در بافت‌های تاریخی برای گردشگری معلولین وجود دارد و آن‌ها می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات