دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با فرماندار شهرستان...

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل امروز چهاردهم آذرماه در سفر به شهرستان اصلاندوز با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

فرماندار شهرستان اصلاندوز در این دیدار با اشاره به بحران آب در کشور، ضرورت مدیریت مصرف آب و رعایت الگوی کشت در بین کشاورزان را یادآور شد و گفت: برای گرفتار نشدن در چالش کمبود آب باید در منطقه مغان نسبت به صرفه جویی در مصرف آب تاکید نماییم.

سید عباس مینایی با بیان اینکه پروژه های بخش آب استان در منطقه مغان چشم گیر است، تصریح کرد: برای بهره مندی بهتر مردم از پایاب خداآفرین باید با زمانبندی مناسب سعی کنیم تا پروژه به سرانجام برسد.

وی لایروبی رودخانه ها را امری ضروری عنوان کرد و گفت: لایروبی رودخانه ها و کانال ها از میزان هدررفت آب جلوگیری کرده و موجب بالارفتن بهره وری آب در بخش کشاورزی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این دیدار آبیاری قطره ای و بارانی را جزو اساسی ترین راههای صرفه جویی در منابع آب عنوان کرد و افزود: علی رغم وجود آب مناسب در منطقه مغان، ضروری است برای مواجه نشدن با کمبود آب در آینده از حالا به فکر صرفه جویی در منابع آب باشیم.

مهندس عباس جنگی مرنی با اشاره به احداث کانال آبیاری و زهکشی خداآفرین در منطقه مغان، اتمام این پروژه را تاثیرگذار در کشاورزی منطقه عنوان کرد و گفت: با همکاری و همراهی دیگر دستگاههای اجرایی ذیربط و با اتمام کار پروژه پایاب خداآفرین شاهد آبادانی بیش از پیش در منطقه خواهیم بود.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات