برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان کشور در خوزستان

برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان کشور در خوزستان


برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان کشور در خوزستان

بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان کشور در خوزستان برگزار شد.
به گفته رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، ارائه و معرفي محصولاتي که از شاخص هاي استاندارد و رعايت کيفيت برخوردار باشند در این نمایشگاه  سرلوحه قرار گرفته تا ضمن ايجاد اعتماد بين جامعه هدف (مهندسان ، انجمن انبوه سازان و ساير فعالان اين عرصه) کيفيت ساخت و ساز را نيز افزايش دهد.
کمال دویده ادامه داد:  نمایشگاه مذکور محلی برای تبادل اطلاعات و دست یافتن به پدیده های نوین علم و صنعت و انتقال فناوری در بخش ساختمان است و مشارکت گسترده فعالان عرصه ساخت و ساز در این نمایشگاه باعث می شود تا توانمندی های واحدها و بنگاه های مختلف تولیدی به معرض نمایش گذاشته و زمینه برای دست یافتن به بازارهای جدید فراهم گردد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، امسال تعداد مشارکت کنندگان به 13 استان افزایش یافته و تعداد مشارکت‌کنندگان از استان خوزستان 78 واحد است که از اين تعداد 31 واحد توليدکننده و 47 واحد نمايندگي محصولات مختلف داخلي را دارند.

بیستمين نمايشگاه صنعت ساختمان، لوازم و ماشين‌آلات ساختماني همزمان با نمايشگاه آسانسور، پله برقي و کاشي و سراميک با حضور 130 شرکت از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، آذربايجان شرقي، سمنان، قم، همدان، يزد، خراسان رضوی، کرمانشاه، مازندران، البرز و فارس از تاريخ 12 لغايت 15 آذرماه به مدت 4 روز ميزبان علاقمندان است.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات