سرمایه های حوزه شهری می تواندکشور را از رکودخارج کند

سرمایه های حوزه شهری می تواندکشور را از رکودخارج کند

سرمایه های حوزه شهری می تواندکشور را از رکودخارج کند

شهردار مشهد گفت:سرمایه های حوزه شهری می تواند کشور را از رکودخارج کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد:با توجه به بازدیدهای زیادی که در نمایشگاه های مختلف فرصت های سرمایه گذاری داشتم این نمایشگاه بسیار موفق است و به دور از تشریفات تلاش دارد تا دستاوردهای اقتصادی مشهد را به سرمایه گذاران ارائه دهد.
وی با اشاره به اینکه شرکت های خصوصی و دولتی زیادی در این نمایشگاه شرکت کرده اند، افزود: نتیجه برگزاری این نمایشگاه و جذب سرمایه گذار، رشد دو درصدی اقتصادی شهر مشهد است.
کلائی با بیان اینکه سطح سودآوری مشهد بسیار متفاوت تر از سایر کلانشهرها است، تاکید کرد:کلانشهر مشهد به شدت در حال طی کردن گام های پایدارسازی اقتصادی است.
وی ادامه داد: شفافیت در سودآوری اقتصادی برای سرمایه گذاران می تواند کند بودن فرآیند سرمایه گذاری را حل کند.
شهردار مشهد با بیان اینکه سرمایه های حوزه شهری می تواند کشور را از رکود خارج کند، گفت: اگر رشد اقتصادی کشور منفی باشد، رشد اقتصادی مشهد مثبت است و تا سال آینده رشد اقتصادی مشهد دو رقمی خواهد بود و می توانیم با سرمایه گذاری در بخش ساختمان و خدمات نقش پیشران را داشته باشیم.
وی یادآور شد: با تشکیل سبد امن برای سرمایه گذاران بنا داریم در کارخانه های نوآوری و کارهای نوین و استارت آپی را راه اندازی کنیم.
کلائی با اشاره به اینکه مشهد به لحاظ رشد اقتصادی رتبه یک را نسبت به کلانشهرهای کشور دارد، عنوان کرد: مزیت اصلی شهر مشهد در رشد اقتصادی، زائران بارگاه حضرت رضا(ع) است و گلوگاه شاخص اقتصادی تقویت مراکز اقامتی است.
شایان ذکراست نخستین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری واقتصادشهری از۱۲تا۱۶آذرماه درمحل نمایشگاه بین المللی مشهدبرگزارمی شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات