کارکنان امور مالیاتی کاشان آموزش ایمنی را فرا گرفتند

کارکنان امور مالیاتی کاشان آموزش ایمنی را فرا گرفتند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: کارکنان اداره مالیاتی شهرستان کاشان تحت دوره آموزش،نکات ایمنی و آتش نشانی و آشنایی با تجهیزات را فراگرفتند.

محمد مسعود چایچی افزود: در این مجموعه کلاس‌های آموزشی تاریخچه و شرح وظایف سازمان، نحوه استفاده و نگهداری از خاموش‌کننده‌های دستی آتش نشانی(کپسول) و آشنایی با رفتارهای خطرساز در محیط‌های عمومی و کاری به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

وی، خاطرنشان کرد: آموزش نکات ایمنی عمومی و آتش نشانی، آشنایی مقدماتی مقابله با برخی حوادث و نحوه پیشگیری از بروز آن، آگاهی از مشکلات سازمان در فعالیت‌های عملیاتی برای آشنایی کارکنان آن اداره و اطلاع‌رسانی به عنوان یک همیار توسط کارشناسان سازمان به صورت آموزش تئوری و عملی به شرکت کنندگان ارائه شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: افزایش آگاهی و آموزش شهروندان به ویژه کارکنان امور ما لیاتی می‌توانند آنان را به شهروندانی مسؤلیت‌پذیر و کارکنانی همیار در جلوگیری از بروز حوادث و حرائق تبدیل کند.

به گفته وی، برگزاری هر دوره آموزشی هر قدمش در راستای بهبود و ارتقای وضعیت شهر و اداره مؤثر است و همه این اتفاقات زمانی رخ خواهد داد که سازمانی امدادی همچون سازمان آتش‌نشانی برای ارتقای فرهنگ ایمنی شهروندان و برگزاری دوره‌های آموزش آنان موفق عمل کرده باشد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات