صرف اعتبار بیش از 41 میلیارد ریال برای آسفالت معابر منطقه دو

صرف اعتبار بیش از 41 میلیارد ریال برای آسفالت معابر منطقه دو

احمد شاه‌بالایی در برنامه رادیویی #صبح_سیلک گفت: در دوره مدیریت جدید شهری مشکل و معضل ترافیک درون شهری با توجه ویژه همراه شد و در این راستا رسیدگی به معابر اصلی و هسته مرکزی که به عنوان یکی از عناصر تاثیر گذار در آلودگی زیست محیطی و افزایش بار ترافیکی،در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: توجه و نگاه شهرداری منطقه دو معطوف به راه‌های دسترسی به شبکه‌های ارتباطی پیرامون بود و تمامی گره‌های موجود و ترافیک با کمک معتمدین و سرمایه اجتماعی با مشارکت و مساعدت مردمی رفع شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری عنوان کرد: در خصوص معابری که آزادسازی در آن انجام شده می‌توان به خیابان‌های صنیع الملک(کتابچی)، غزنوی، تقدیسی، شریعتی، کوچه‌های قدمگاه، دادرس، بلندیان، شفایی(شهید سعادتی) اشاره کرد.

شاه‌بالایی با اشاره به آزادسازی در خیابان 14 معصوم گفت: در حال حاضر بخشی از مسیر در طرح آزادسازی با مشکل مواجه شده و عدم همکاری و حاشیه‌سازی بعضی افراد در آزاد‌سازی ادامه مسیر یکی از دغدغه‌های شهرداری منطقه دو شده است.

وی تصریح کرد: سنگ‌اندازی و کارشکنی برخی اشخاص، ادامه آزادسازی خیابان چهارده معصوم را با مشکل مواجه کرده است، حضور موثر و به موقع به مردم و اهالی به ویژه معتمدین و سرمایه‌های اجتماعی و همکاری آنها در رفع مشکلات می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

شاه‌بالایی تأکید کرد: البته با وجود تمام مسائل در حال حاضر آسفالت جدول‌گذاری و بلوک فرش خیابان چهارده معصوم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بحث احداث پارکینگ در خیابان شهید رجایی به واسطه وجود مراکز تجاری و درمانی از اهمیت بسیاری برخوردار است، عنوان کرد: در طرح تفصیلی دو ملک برای پارکینگ مشخص شده است که یکی از این ملک‌ها در کوچه قدمگاه است و توافق آن کامل صورت گرفته و رایزنی برای ملک دیگر در حال انجام است.

مدیر منطقه دو شهرداری افزود: مدیریت شهری در زمینه احداث پارکینگ عمومی طبقاتی برای منطقه نیز به دنبال یافتن و توافق با سرمایه گذار است.

شاه‌بالایی با اشاره به اینکه جلسه‌های متعددی با معتمدین نواحی سه گانه منطقه داشتیم که بیشترین دغدغه آنها آسفالت معابر بود گفت: بر این اساس توجه به این خواسته شهروندان در اولویت بودجه سال ۹۹ قرار گرفت.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در این منطقه تا پایان آبان‎ماه، از راهسازی به میزان 143 هزار و 89 متر مربع و با اعتبار 15 میلیارد ریال، 40 هزار متر مربع آزادسازی با اعتبار 140 میلیارد ریال و اجرای آسفالت با مساحت 82 هزار و 357 متر مربع و با اعتبار بیش از 41 میلیارد و 217 میلیون ریال نام برد.

شاه‌بالایی اضافه کرد: جدول‌گذاری با طول 4 هزار و 970 متر طول با اعتبار 4.5 میلیارد ریال و اجرای بلوک فرش 11 هزار و 790 متر مربع با اعتبار 9.5 میلیارد ریال از دیگر اقدامات انجام شده در هشت ماهه نخست سال جاری بوده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات