بازارچه دائمی عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار در کرمان راه اندازی می شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی

بازارچه دائمی عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار در کرمان راه اندازی می شود

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی گفت: احداث بازارچه دائمی عرضه تولیدات زنان سرپرست خانوار در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، محمود ایرانمنش با بیان اینکه چند ماه از حضور من در این سازمان بیشتر نمی گذرد ولی احداث بازارچه دائمی برای زنان سرپرست خانوار یکی از دغدغه های شهردار و خواسته های مردم است که در دستور کار قرار گرفته و با جدیت پیگیر احداث آن هستیم، افزود: طی نشست های صورت گرفته با شهردار کرمان و بازدید‌های انجام شده با شهرداری منطقه سه، زمینی در منطقه سه شهری برای اجرای این پروژه جانمایی شده است.

وی اضافه کرد: پس از نهایی شدن زمین این پروژه، اخذ مجوزهای آن به زودی انجام خواهد شد .

ایرانمنش با اشاره به اینکه برای احداث این بازارچه، نیاز به مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی داریم، افزود : پس از نهایی شدن زمین، طی فراخوانی از کلیه سرمایه گذاران متقاضی در این امر دعوت به عمل می آید.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این پروژه، فرصت بسیار خوبی برای سرمایه گذاران خواهد بود زیرا در ادامه کار ساخت چند بازارچه دائمی دیگر در سطح شهر کرمان در دستور کار است .

ایرانمنش هدف از این اقدام را ایجاد اشتغال پایدار برای زنان سرپرست خانوار و ساماندهی آنها در یک مکان مشخص عنوان کرد و افزود: در این بازارچه کلیه تولیدات زنان سرپرست خانوار شامل صنایع دستی، پوشاک و مواد غذایی عرضه می شود.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات