نصب اپلیکیشن «طرح جمع‌آوری پسماند خشک» بر روی گوشی های همراه

به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری:

نصب اپلیکیشن «طرح جمع‌آوری پسماند خشک» بر روی گوشی های همراه

نصب اپلیکیشن شَمیز «طرح جمع آوری پسماند خشک» بر روی گوشی های همراه

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان، از طراحی و نصب اپلیکیشن شمیز (طرح جمع آوری پسماند خشک ) بر روی گوشی‌های همراه خبر داد.

به گزارش کرمان آنلاین، ریاضی با بیان اینکه در صدد استفاده از روش‌های نوین برای جمع‌آوری زباله‌های قابل بازیافت در شهر کرمان هستیم، گفت: یکی از این روش‌ها استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن است که در این راستا سازمان مدیریت پسماند اقدام به طراحی نرم‌افزار شمیز (جمع‌آوری پسماندخشک) کرده است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی‌های هوشمند از قابلیت‌های این نرم‌افزار استفاده کنند.

ریاضی افزود: یکی از سیاستهای مهم این سازمان فرهنگ سازی برای تفکیک از مبدا است و این فرهنگ سازی باید از مدارس شروع شود. در همین راستا برنامه‌های آموزشی متنوعی تدوین شده است که بر اساس آن در مراکز پیش دبستانی و مدارس این برنامه‌های آموزشی اجرا می‌شود.

ریاضی ادامه داد: شهروندان می‌توانند وارد سایت www.kermooneman.ir/cdn/uploads/kermooneman.apk شده و اپلیکیشن شمیز را بر روی گوشی خود نصب کنند.

وی ادامه داد: این پیام به راننده خودرو ارسال و راننده از طریق این برنامه، ساعت مراجعه به آدرس شهروندان متقاضی را به وی ارسال می‌کند و در زمان مقرر برای دریافت زباله‌های آنها مراجعه خواهد کرد.

وی هدف از این اقدام را رفاه حال شهروندان و سرعت در جمع‌آوری زباله‌های قابل بازیافت عنوان کرد و گفت: خودروهای جمع‌آوری زباله در سطح شهر به‌صورت سیار در حل گشت‌زنی هستند و شهروندان می‌توانند از طریق این اپلیکیشن آدرس خود را جهت تحویل زباله های خشک از درب منازل اعلام نمایند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان با بیان اینکه شهروندان می توانند به ازای ارائه‌ی زباله‌های خشک قابل بازیافت ، به انتخاب خودشان، وسیله و پول نقد دریافت کنند و یا این تشویقی را به خیریه اهدا نمایند که همه قسمت های یاد شده در این نرم افزار دیده شده است.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات