تجلیل فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از شهردار یاسوج/ سردار انصاری: مقدم پرکار و بی حاشیه است

تجلیل فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از شهردار یاسوج/ سردار انصاری: مقدم پرکار و بی حاشیه است

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوحی از خدمات و اقدامات شهردار یاسوج تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری، سردار مهدی انصاری با حضور در شهرداری یاسوج و اهدا لوح تقدیر از خدمات و اقدامات دکتر نستهن مقدم شهردار یاسوج تجلیل به عمل آورد.

سردار انصاری در این دیدار گفت: هر زمان تعامل پسندیده و رو به جلو ایجاد شده است، توفیقات روزافزون بوده است.

وی با تاکید بر نقش و اهمیت امنیت برای جامعه، افزود: بدون امنیت امکان استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود میشر نیست و رفاه و امنیت جامعه در سایه امنیت ایجاد می شود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی جنجال سازی ها و حاشیه پردازی ها در خصوص شهرداری یاسوج در چند ماه گذشته، بیان کرد: شورای شهر برای تقویت شهرداری و کمک به شهروندان تشکیل شده است اما گاها برخی افراد ناخودآگاه یا آگاهانه صحبت هایی می کنند که مشکلاتی ایجاد می کند.

سردار مهدی انصاری تاکید کرد: باید بررسی شود و اگر صحبت غیرمنطقی از سوی شورای شهر مطرح می شود، باید رسیدگی شود و نباید اجازه داد مردم و شهرداری از اظهارات غیرمنطقی زیان ببیند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهردار یاسوج فردی پرکار و اخلاق مدار و بی حاشیه است، گفت: کمک به شهردار ابتدا کمک به شهروندان و سپس به کمک به شهرداری و در نهایت کمک به فرد است و همه در این زمینه وظیفه داریم.

وی تاکید کرد: کمتر پیش می آید به اداره ای سرکشی کنم اما لازم دیدم از زحمات شهردار و مجموعه شهرداری تقدیر و تشکر کنم.

مقدم: خدمات رسانی بهتر در سایه امنیت بوجود می آید

شهردار یاسوج نیز در این دیدار با تتشکر از تشویق و حمایت فرماندهی نیروی انتظامی استان گفت: قطعا حمایت مسئولان می تواند راه دستیابی به اهداف دستگاهها برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم را بسیار سریعتر کند.

دکتر نستهن مقدم با اشاره به امنیت بالای استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج بیان داشت: خوشبختانه در سراسر کشور امنیت بسیار خوبی حاکم است و در استان کهگیلویه و بویراحمد به لطف مدیریت بومی نیروی انتظامی و مدیریت مشارکتی با مردم رتبه بسیار خوبی در شاخص های امنیتی دارد و در تجمعات اخیر نیز در شهر یاسوج اتفاق ناگواری رخ نداد.

مقدم با تاکید بر خدمت رسانی بهتر به شهروندان گفت: خدمت رسانی به شهروندان با همدلی و تعامل و در سایه امنیت بوجود می آید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات