هرهفته -الف- ب-ایران

# آبادانی ایران در هیچ شرایطی متوقف نمیشود. دفاع و مقابله باتحریم مانعی پییش روی ساختن ایران نیست ، اگرچه مشکلات و نیاز به اراده های استوار را بیشتر میکند. وزارت نیرو در همه ایّام تحریم و تنگناهای مالی در دولت تدبیر و امید، مجموعه ای از طرحهای مهم زیرساختی را اجرا کرده که هر کدام بر سرمایه های اندوخته مردمان این سرزمین میافزاید.

این وزارت در سالیان گذشته  با عزمی راسخ و بکارگیری همه توان مهندسی و مدیریتی بخش های مختلف دولتی ، عمومی و خصوصی سراسر کشور سرمایه گذاری های عظیمی را در زمینه تامین آب و برق مطمن و پایدار به انجام رسانده است. به گونه ای که امروز از استاندارهای بالای جهانی در زمینه دسترسی به آب و برق در سراسر کشور برخورداریم و به آن می بالیم . ما در وزارت نیرو بر این باوریم که باید داشته های مردم این سرزمین را دید و به پشتوانه این سرمایه عظیم ، اعتماد به نفسی کسب کرد که پیشران حرکت توسعه در کشورمان باشد.

در پویش # هر هفته : الف – ب- ایران ، که آن را با مشارکت مردم و رسانه ها پیش خواهیم برد. همه با هم خواهیم دید که در عرصه خدمات زیر بنایی آب و برق ، که نقش محوری در تامین رفاه و امنیت هموطنان دارد و همچنین زمینه ساز پیشرفت و پیشران تمامی بخش های اقتصادی کشور است ، متخصصان ایران زمین چه میکنند و سرمایه این کشور را چگونه برای ارتقای زیر ساخت ها و ظرفیت های تولید و کیفیت زندگی به کار می گیرند.

ما در هر هفته : الف – ب- ایران همه با هم درباره ابعاد این سرمایه گذاری و اثرات شان بر کشور و کیفیت زندگی مردم و فرصت هایی که برای توسعه ایجاد می کنند گفت و گو خواهیم کرد ما قصد داریم طرح های زیر ساختی صنعت آب و برق را به میان مردم بیاوریم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات