بازدید نماینده مردم در مجلس از روستاهای بخش مرکزی و مرزداران سرخس

بازدید نماینده مردم در مجلس از روستاهای بخش مرکزی و مرزداران سرخس

نماینده مردم در مجلس در بازدید از روستاهای بخش مرکزی و مرزداران سرخس از نزدیک در جریان وضعیت آب شرب روستاییان این مناطق قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، نماینده مردم فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی بهمراه جمعی از مسئولین سرخس از روستاهای کلاته مره ای، صمد آباد و شیر تپه در بخش مرکزی و روستاهای شلغمی علیا، شلغمی سفلی، قره سنگی و صدرآباد در بخش مرزداران شهرستان سرخس بازدید بعمل آورد.

سرپرست امور آبفار سرخس ضمن ارائه گزارشی از نحوه تامین آب شرب روستاهای این شهرستان گفت: اجرای پروژه در فاز اول لوله گذاری روستای کلاته مره ای به طول 4000 متر به اتمام رسیده که انشاا… بزودی کنتور گذاری می شود و اهالی روستا از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارخواهند گردید.

یوسف قاسمی افزود: همچنین در فاز دوم و تکمیلی آن نیز به جای چاه از محل فعلی و احداث یک باب مخزن بتنی 100 مترمکعبی پیش بینی شده است.

قاسمی تصریح کرد: روستاهای بخش مرزداران که از محل مجتمع جواد الائمه (ع)  تامین آب می شوند دارای 18000 متر خط انتقال، بیش از  960 مترمکعب مخازن ذخیره آب و 32000 متر شبکه توزیع می باشد که این مجتمع 7روستایی با جمعیتی بالغ بر 4000 نفر در قالب 1199 خانوار دارای 833 مشترک است.

نماینده مردم شهرستانهای فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از خدمات رسانی مطلوب امور آبفار سرخس به روستاییان، خواستار همکاری هرچه بیشتر آنان با مجموعه آبفار در خصوص مدیریت مصرف آب و کمک به شناسائی انشعابات غیرمجاز در روستاها شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات