فراخوان شناسایی و ثبت نام علاقمندان همکاری با کمیته های اجرایی و مشورتی سازمان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم به منظور ترمیم و ارتقای کارآمدی کمیته های مختلف اجرایی و مشورتی سازمان، از اعضای محترمی که علاقمند به همکاری با این کمیته ها می باشند، جهت ثبت نام دعوت می نماید.


با توجه به رویکرد هیئت مدیره سازمان در سال های اخیر در جهت مشارکت حداکثری و شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه و بالفعل اعضای سازمان ؛ اعضا محترم می توانند جهت اعلام آمادگی خود برای همکاری با کمیته های اجرایی و مشورتی سازمان ، تا تاریخ 23 آذر ماه از طریق ثبت نام در سامانه زیر اقدام نمایند.


هر عضو می تواند حداقل در یک و حداکثر در سه کمیته انتخابی از بین کمیسیون های مشورتی بانوان؛ حقوقی؛ روحانیون مهندس؛ کنترل خدمات آزمایشگاهی؛ نظارت و ایمنی؛ مجریان ذیصلاح؛ بهسازی لرزه ای؛ طرح و برنامه؛ مالی و بودجه؛ خدمات الکترونیک؛ خدمات بیمه ای، رفاه، گردشگری و ورزش؛ صدور خدمات مهندسی؛ سیما و منظر شهری(نما)؛ بازآفرینی پایدار شهری؛ انرژی، مصالح استاندارد و محیط زیست(مبحث 19)؛ تعمیر و نگهداری(مبحث 22)؛ پدافند غیر عامل(مبحث 21)؛ ساختمانهای هوشمند؛ آموزش؛ پژوهش؛ ترویج و پایش اخلاق حرفه ای؛ معماری اسلامی - ایرانی و گروه های کنترل و بازدید میدانی(نظارت) ثبت نام نماید.


یادآوری می گردد تکمیل و ارسال فرم اعلام آمادگی از سوی اعضای محترم، به منزله انتخاب نبوده و حقی را برای ایشان ایجاد نخواهد نمود و هیئت مدیره سازمان پس از بررسی اطلاعات و مشخصات اعضای علاقمند و سایر افراد پیشنهادی، نسبت به انتخاب افراد از بین ثبت نام کنندگان اقدام خواهد نمود. ضمن اینکه تلاش خواهد شد تا به نحو مقتضی از ظرفیت همه علاقه مندان استفاده گردد.

ورود به سامانه ثبت نام

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم یک انجمن در شهر قم می باشد

      نظرات