انعقاد تفاهم نامه برای حفاظت پایدار از محیط زیست در چهارمحال و بختیاری

انعقاد تفاهم نامه برای حفاظت پایدار از محیط زیست در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، این تفاهم نامه به منظور تحقق هر چه بهتر اصل پنجاهم قانون اساسی که حفاظت از محیط زیست را وظیفه عمومی تلقی نموده و به منظور افزایش دانش محیط زیستی در جامعه ورزشی جوان و دستیابی به توسعه پایدار با بهره‌گیری از ظرفیت‌های جامعه ورزش جوانان میان ادارات ورزش و جوانان و حفاظت محیط زیست شهرستان اردل منعقد شد.
این تفاهم نامه برای ارتقای سطح آگاهی، اخلاق و مشارکت و مسئولیت‌پذیری محیط زیستی در بین جوانان، همچنین هم‌گرایی و افزایش کمی و کیفی سمن‌های فعال جوان در حوزه محیط زیست منعقد شده است.
حمایت از تشکل‌های ورزشی به خصوص ورزش همگانی دوستدار محیط‌زیست با رعایت قوانین و مقررات، حمایت از فعالان محیط‌زیستی و سمن‌های جوانان ورزشی، انجام اقدامات اساسی برای جلب مشارکت عمومی در حفظ محیط‌زیست در زمان رویدادها و مسابقات ورزشی و شناسایی، ترویج و توسعه ورزش‌های مرتبط با طبیعت از دیگر محورهای همکاری در این تفاهم نامه ذکر شده است.
شهرستان اردل با مرکزیت شهر اردل شامل دو بخش، چهار شهر، چهار دهستان است و بخشی از منطقه حفاظت شده جنگلی هلن نیز در این شهرستان قرار دارد.


لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات