راه‌اندازی پروازهای کیش فرودگاه کاشان از اوایل دی‌ماه

راه‌اندازی پروازهای کیش فرودگاه کاشان از اوایل دی‌ماه

مدیرعامل فرودگاه کاشان با اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه کاشان و راه‌اندازی پروازهای کیش از اوایل دی‌ماه گفت: شاهد افزایش پروازها حداقل در چهار روز و 8 سورت پروازی هفته و در صورت مهیا بودن شرایط و تحقق وعده ایرلاین مربوطه، 6 روز و 12 سورت پروازی در هفته خواهیم بود.

سید مسعود مسعودی در برنامه رادیویی #صبح_سیلک، با تأکید بر اینکه فرق اساسی در وجود و عدم وجود فروگاه مطرح است گفت: گردشگری به عنوان سالم‌ترین و یکی از سودآورترین صنعت‌های موجود مطرح بوده و فرودگاه به عنوان یکی از زیرساخت‌های توسعه این صنعت محسوب می‌شود بنابراین مدیریت شهری کاشان راه توسعه را برای مردم منطقه مهیا کرده است.

وی، با اشاره به استفاده 18 شهر همجوار از فرودگاه کاشان گفت: به دنبال توسعه صنعت هوانوردی در کاشان هستیم و برای تحقق آن، اجرای برخی از اقدامات نظیر ایجاد دانشکده پرواز و مدارس خلبانی و مهمانداری در دستور کار قرار گرفته که با انجام رایزنی و هماهنگی‌های لازم با بخش نظامی و سازمان هواپیمایی، عمده فرآیند اجرایی آن صورت گرفته است.

مدیرعامل فرودگاه کاشان، مدارس خلبانی و مهمانداری را یکی از ضرورت‌های پروازهای شب دانست و عنوان کرد:در این صورت، ایرلاین‌ها به دلیل کارکنان بومی ارائه دهنده خدمات رغبت بیشتری برای فرود پروازهای‎شان در باند کاشان به منظور استراحت در شب و سپس ادامه مسیر در روز بعد پیدا می‌کنند.

مسعودی با تأکید بر مسیرهای پراستقبال دیگر غیر برای تنوع بخشیدن و افزودن پروازهای داخلی عنوان کرد: تهران، قم به دلیل تعدد مسافر، اهواز و آبادان به علت پروازکوتاه‎تر و بلیط ارزان‌تر نسبت به تهران و شیراز به دلیل نقش توزیع گردشگران خارجی می‌تواند گزینه‌های مناسبی برای راه‌اندازی پروازهای جدید محسوب شود که بررسی‌های اولیه در این زمینه صورت گرفته است.

وی، با اشاره به سابقه 24 ساله فرودگاه کاشان وقفه حدود دو دهه‌ای آن در بازگشایی مجدد را یادآور شد و افزود: از 13 خردادماه سال 1395 تا کنون 640 سورت پروازی با 97.5 درصد سطح اشغال انجام شده که بر اساس آن 85 هزار مسافر از خدمات پروازی فرودگاه کاشان استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل فرودگاه کاشان همچنین با تقدیر از حمایت‌های اعضای هیئت امنا، از توسعه فرودگاه کاشان خبر داد و گفت: به دنبال احداث شهر فرودگاه بین‌المللی کاشان بزرگ در سمت شمال باند فرودگاه هستیم که سرمایه‌گذاری آن می‌تواند از طریق شهرداری یا بخش خصوصی صورت‌ گیرد و شامل سالن پروازهای داخلی و خارجی خواهد بود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات