تخریب و آزاد‌سازی ملکی در کوچه شهید قسمت‌کننده

تخریب و آزاد‌سازی ملکی در کوچه شهید قسمت‌کننده

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان از تخریب و آزاد‌سازی ملکی در خیابان شهید مفتح، کوچه شهید قسمت‌کننده با هزینه‌ای بالغ بریک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار خبر داد.

احمد شاه‌بالایی با بیان اینکه ملکی در خیابان شهید مفتح، کوچه شهید قسمت کننده با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 430 میلیون ریال اعتبار آزادسازی شد، اظهار کرد: هزینه آزادسازی این ملک از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو تامین شده است.

وی هدف از این آزادسازی را تعریض معابر و بازگشایی گره‌های ترافیکی خیابان شهید مدرس و خیابان شهید مفتح و بازگشایی مسیر مواصلاتی میدان شورا به خیابان شهید مفتح ذکر کرد و گفت: مساحت و میزان در تعریض ملک مذکور 100 متر مربع است.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان در ادامه با اشاره به اینکه آزادسازی و تعریض خیابان‌ها بدون همیاری شهروندان امری دشوار بوده، خواستار همیاری و مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در بازگشایی و آزادسازی معابر و تسریع در روند پروژه‌ها شد.

شاه‌بالایی خاطرنشان کرد: آزادسازی ملک مذکور بنابر پیشنهاد معتمدین محلی و سرمایه‌های اجتماعی ناحیه دو و به همت حوزه املاک شهرداری منطقه دو صورت گرفته است.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری شهروندان در زمینه آزادسازی‌ها متذکر شد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 40 هزار متر مربع آزادسازی در منطقه دو انجام گردیده که انتظار می‌رود با این گونه تعاملات بستر پیشبرد طرح‌های عمرانی و خدماتی بیشتری در سطح منطقه در سال پیش رو فراهم گردد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات