ایجاد بیش از 19 هزار شغل با اجرایی شدن برنامه اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی

ایجاد بیش از 19 هزار شغل با اجرایی شدن برنامه اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، دکتر مهدی عبوری در این دیدار گفت: سهم استان خراسان شمالی از برنامه اقدام ملی مسکن 9 هزار و 900 واحد است که با ایجاد آن 10 هزار شغل مستقیم و 9 هزار شغل غیر مستقیم در این استان ایجاد می شود .

وی ضمن تقدیر و تشکر از استاندار خراسان شمالی که با همراهی مدیران استان گام های خوبی نسبت به گذشته در استان خراسان شمالی برداشته اند، اظهار کرد: با این همکاری و تعامل در استان حضور مدیران ملی در خراسان شمالی افزایش یافته و خوشبختانه کار و خدمت در استان قابل تحسین است .

عبوری با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی، یکی ازبزرگترین وزارتخانه های زیربنایی کشور است، افزود: در جهت تحقق برنامه ها و اهداف اسناد بالادستی و سند توسعه استان ادارات تابعه این مجموعه می تواند به شما کمک کنند .

استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار با بیان اینکه در حوزه راه در استان کار زیاد داریم، گفت: دو پروژه مهم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان و راه آهن اسفراین به جوین از مصوبات هیات دولت است که امیدواریم با حمایت وزارت راه و شهرسازی و جذب اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال جاری این دو پروژه را به اتمام برسانیم .

دکتر محمد علی شجاعی به سیل اخیر در استان نیز اشاره کرد و افزود: احداث 6 هزار و 500 واحد در استان توسط بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد 6 هزارواحد روستایی و500 واحد شهری است و در این زمینه ما استان سوم هستیم .

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات