بهره برداري از جاده دوبانده سفيدشهر-كاشان و جاده بخش مركزي شهرستان آران وبيدگل

بهره برداري از جاده دوبانده سفيدشهر-كاشان و جاده بخش مركزي شهرستان آران وبيدگل

بهره برداري از جاده دوبانده سفيدشهر-كاشان و جاده بخش مركزي شهرستان آران وبيدگل
رئيس اداره راه وشهرسازي شهرستان آران وبيدگل: پروژه محور دوبانده سفيدشهر - آران و بيدگل به كاشان و جاده بخش مركزي مجموعا بطول ۱۳ كيلومتر آماده شده و به زودي به بهره برداري مي رسد.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رساني راه وشهرسازي استان اصفهان، مجتبي آراسته رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان آران و بيدگل با اشاره به پيشرفت ۹۵ درصدي اين دو محور گفت: مسير بانددوم كاشان – سفيدشهر بطول ۱۰ كيلومتر در دو فاز اجرا شد كه فاز نخست آن به طول ۵ كيلومتر از روستاي علي‌آباد تا سه‌راهي تقاطع نوش‌آباد به بهره برداري رسيد و هم اكنون يك كيلومتر پاياني از فاز دوم در حال اتمام است.
وي افزود: اعتبار اين پروژه در فاز تكميلي بالغ بر ۲۳ ميليارد ريال و مجموع اعتبارت هزينه شده در كل اين محورها 150 ميليارد ريال از محل تملك ودارايي هاي سرمايه اي استان اصفهان بوده است .
رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان آران و بيدگل تصريح كرد: در فاز تكميلي، اخذ مجوز ساخت در حريم راه‌آهن كاشان - تهران ، تخريب ‌ايستگاه قديمي متروكه و وجود سه ساختمان قديمي در مسير ساخت و رفع موانع اراضي ملي و كشاورزي از مانع‌هاي اجراي اين طرح بود كه آزادسازي و رفع مورد شد.
آراسته با اعلام اتمام طول جاده بخش مركزي بطول ۳ كيلومتر وآسفالت و نصب علايم آن، در ادامه بيان داشت: دو بانده شدن محور سفيدشهر - كاشان و ساخت جاده مركزي منجر به كاهش شديد ترافيك، ايمني سفر ،ايجاددسترسي مناسب شهرستانهاي كاشان وآران وبيدگل ، جلوگيري از سانحه هاي رانندگي و تسهيل تردد خودروهاو متصل كننده مركز شهرستان هاي كاشان و اران وبيدگل به شهر سفيدشهر و محور قديم قم كاشان و درنهايت آزادراه اميركبير قم كاشان مي‌شود.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات