آزادسازی حدود 10 میلیارد ریالی در منطقه سه

آزادسازی حدود 10 میلیارد ریالی در منطقه سه

معاون املاک منطقه سه شهرداری کاشان از آزادسازی‎های متعدد در هفته گذشته خبر داد و گفت: ارزش ریالی املاک آزاد شده توافق شده تنها در این مدت، حدود 10 میلیارد ریال بوده است.

رضا پورعسگری با اشاره به آزادسازی در خیابان سلمان فارسی گفت: ارزش ریالی این آزادسازی بیش 3 میلیارد و 150 میلیون ریال بوده است.

وی به آزادسازی در خیابان زیارت و انتهای خیابان مهدیه نیز اشاره و عنوان کرد: این آزادسازی که ربروی مسجد مهدیه لتحر صورت گرفته دارای مساحت ۳۷۴ متر مربع و ارزش 2 میلیارد و 160 میلیون ریال بوده است که در قالب پرداخت ترکیبی(نقدی وغیرنقدی) هزینه آن تأمین می‌شود.

معاون املاک منطقه سه شهرداری کاشان همچنین از آزادسازی یک باب مغازه با ارزش ریالی یک میلیارد و 560 میلیون ریال و با مساحت 82 متر مربع خبر داد.

پورعسگری بیان کرد: توافق در خصوص آزادسازی مربوط به پنج باب منزل مسکونی به دلیل قرارگیری فسمتی از آن در مسیر کوچه تشکری خیابان آیت‌الله سعیدی صورت گرفته که دارای ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وی متذکر شد: در خیابان شهید بخشی نیز توافق آزادسازی به دلیل واقع شدن بخشی از ملک به میزان 34 متر مربع انجام شده که دارای ارزش ریالی یک میلیارد و 550 میلیون ریال بوده که به صورت غیرنقد تأمین اعتبار می‌گردد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات