راهبردی برای پرداخت دیون پیش بینی کنید

راهبردی برای پرداخت دیون پیش بینی کنید

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، نصیر ملت در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: همواره در حوزه مدیریت ارشد شهرداری نگاه شایسته سالارانه داشته‌ایم، بهای رشد مدیران را همه مردم پرداخت می‌کنند که امیدوارم باز هم بکار گرفته شوند.
وی افزود: امیدوار هستیم معاون جدید حمل و نقل اقدامات توسعه‌ای در راستای بهبود حمل‌ونقل شهر اصفهان در بخش‌های مختلف با نگاهی متفاوت پیگیری کرده و اجرای طرح جامع حمل‌ونقل شهری را تسریع بخشد.
رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: برخی زیرمجموعه‌های شهرداری مانند سازمان زیباسازی و سازمان فاوا همچنان با بدهی‌هایی مواجه هستند که باعث شده روال معمول حرکت آنها دچار اخلال شود بنابراین از شهردار و معاون اقتصادی وی درخواست می‌کنم راهبردی برای پرداخت این دیون پیش‌بینی کنند تا بهانه‌ای برای آنکه سیاست‌های شهرداری دنبال نشود وجود نداشته باشد.
ملت خاطرنشان کرد: در بودجه سال ۹۸ مناطق ملزم به تعریف پروژه‌های مشارکتی شده‌اند اما در این خصوص مناطق شهرداری ضعیف عمل کرده‌اند که امیدوارم تا پایان سال این اتفاق بیفتد زیرا با توجه به محدودیت در تامین منابع مالی، مشارکت بخش خصوصی می‌تواند حائز اهمیت باشد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات