آمادگی شورای شهر برای دلجویی از خانواده‌های آسیب دیده در حوادث اخیر

آمادگی شورای شهر برای دلجویی از خانواده‌های آسیب دیده در حوادث اخیر

علیرضا نصر اصفهانی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در صد و پنجمین نشست علنی این شورا در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: دیروز روز دانشجو بود، این روز را به همه دانشجویان تبریک عرض می کنم و امیدوارم همه این افراد سرزندگی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند. روز دانشجو، روزی است که سه دانشجوی دانشگاه تهران در خصوص دخالت آمریکا و انگلیس در مسائل داخلی کشور ما با دیگر دانشجویان هماهنگ اعتراض کردند و به شهادت رسیدند تا سند دیگری از استقلال طلبی جوانان این کشور را نشان دهند.
وی با بیان اینکه در تاریخ دانشجویی کشور شاهد حضور موثر دانشجویان در عرصه های مهم بوده ایم، از سرنگونی رژیم پهلوی تا پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع جانانه در هشت سال جنگ تحمیلی توسط دانشجویان که مشهود است، ادامه داد: چند روز گذشته شاهد دستور رهبری معظم در خصوص رفتار با رأفت اسلامی با موضوعات اخیر بوده ایم، که این دستور از آموزه های دینی ما بر می آید و امیدوارم این موارد مورد عنایت رهبری و دستور ایشان مورد توجه همه دست اندرکاران باشد .
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: امیدواریم که شرایطی برای دلجویی خانواده هایی که ناخواسته در اتفاقات اخیر دچار مشکل شده اند ایجاد شود و اعضای شورای شهر آمادگی دارند تا با سایر مسئولین اگر قرار است اقدامی صورت گیرد انجام شود.
نصر اصفهانی تصریح کرد: دو مطالعه ای که قرار بود دو دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان در خصوص تعیین سهم و سیاهه آلودگی انجام دهند، گزارش آن ارائه شد و قرار است در یک برنامه خبری گزارش آن به اطلاع مردم برسد. بحث بر این بوده است که تا زمانی که سهم هر بخش مشخص نشود مسئولیت ها به عهده گرفته نمی شد و فرافکنی هایی انجام می شود، اما با انتشار این گزارش سهم ها مشخص خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه یکی از مکان هایی که در حوادث اخیر آسیب دید مترو بود، گفت: یکی از دلایلی که آسیب جدی به مترو وارد شد این بود که پیشگیری و بحث پلیس مترو را جدی نگرفته بودیم. مترو در طول روز ۱۰۰ هزار اصفهانی را جا به جا می کند و باید امنیت این پتانسیل حمل و نقلی بیش از پیش جدی گرفته شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از همه افراد از جمله شهردار و مدیران شهری به دلیل تلاش های خود برای پاک کردن چهره شهر از ناهنجاری های ایجاد شده در هفته‌های گذشته تشکر می کنم.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات