نصب دوربین نظارت تصویری کنترل ترافیک در بیرجند

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بیرجند گفت: دوربین نظارت تصویری کنترل ترافیک در تقاطع چهارراه 15 خرداد و خیابان معلم از سوی شهرداری نصب و راه اندازی شد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس مسلم قلی نژاد اذعان داشت: با هدف کنترل وضعیت ترافیک معابر و تقاطع های پرتردد سطح شهر، این دوربین نظارت تصویری در تقاطع چهارراه 15 خرداد و معلم نصب شد.

وی با بیان اینکه دوربین های نظارتی در زمان بروز بحران بسیار موثر است و امکان نظارت تصویری را در سطح شهر میسر می سازد عنوان کرد: این دستگاه علاوه بر نشان دادن وضعیت ترافیکی محل، اختلالات و تخلفات ترافیکی و راهنمایی را به مرکز کنترل ترافیک شهر اعلام می کند.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از اتصال این دوربینها به مرکز کنترل ترافیک خبرداد و  اضافه کرد:  نصب دوربین در سطح شهر باعث بالا رفتن امنیت شده و در زمینه نظارتی و کنترلی سبب ارتقاء فرهنگ ترافیکی می شود.

قلی نژاد اضافه کرد: مرکز کنترل ترافیک در شهرداری بیرجند برای استفاده بهینه از زیرساخت‌ های شهری، روان‌سازی ترافیک و نظارت بر سطح شهر راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه برای نصب این دوربین مبلغ 50 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: پیش از این و طی سال جاری 7 دستگاه دوربین نظارت تصویری در تقاطع های مهم شهر از جمله میدان آزادی، میدان قدس و چهارراه جوادیه، تقاطع بلوار پاسداران و خیابان خلیل طهماسبی  با ارزش 170 میلیون تومان نصب گردیده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات