رویکرد و اولویت اصلی حوزه بازرسی تکریم ارباب رجوع است

رویکرد و اولویت اصلی حوزه بازرسی تکریم ارباب رجوع است

رویکرد و اولویت اصلی حوزه بازرسی تکریم ارباب رجوع است

مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد گفت: رویکرد و اولویت اصلی حوزه بازرسی، تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات  آنان است که این امر با همت همکاران در منطقه 4 نمود بیشتری دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد یوسف پیروی در جلسه تکریم و معارفه بازرس شهرداری منطقه 4 ضمن تشکر از اقدامات گسترده این منطقه در ارائه خدمات به شهروندان این محدوده، گفت: به دلیل بافت اجتماعی این منطقه تکریم و ارائه خدمت به شهروندان در این بخش از شهر، با حساسیت و اولویت بیشتری انجام می شود.
وی با بیان اینکه تغییرات و جابه جایی نیروها در راستای پویایی و ارتقاء سیستم اداری انجام می شود، اظهار داشت: براساس تصمیمات کلان و سیاستگذاری حوزه های مدیریتی این تغییرات غیرقابل انکار است و دلیلی بر ضعف نیروهای حوزه های مختلف نیست.
مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری مشهد در پایان این جلسه از خدمات شایسته و ارزنده هاشم انوری قدردانی کرد و عباسعلی کریمی را به عنوان بازرس جدید شهرداری منطقه چهار معرفی کرد.
شهردار منطقه چهار مشهد نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شهرداری این منطقه از ابتدای سال جاری، از خدمات همراه با تعهد و تخصص هاشم انوری تشکر و اظهار امیدواری کرد این روند در شهرداری منطقه 4 ادامه یابد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات