ایستگاه کوهسنگی خط 2 قطار شهری مشهد فردا به بهره برداری می رسد

ایستگاه کوهسنگی خط 2 قطار شهری مشهد فردا به بهره برداری می رسد

ایستگاه کوهسنگی خط 2 قطار شهری مشهد فردا به بهره برداری می رسد

مدیرعامل قطار شهری مشهد از افتتاح ایستگاه کوهسنگی قطار شهری خبر داد و گفت: فردا سه شنبه، 19 آذرماه ایستگاه کوهسنگی از خط 2 قطار شهری افتتاح خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: این ایستگاه که آخرین ایستگاه مسیر طبرسی تا کاوه است 135 متر طول، 20 متر عرض و 23 متر عمق دارد و یکی از نکات بارز آن، ساختمان ایستگاه است که با توجه به شیشه ای بودن سازه و قرار گرفتن در فضای بوستان کوهسنگی، اولین سازه تیر و ستون شیشه ای کشور است.
وی با بیان اینکه این ایستگاه می تواند به عنوان نمادی برای بوستان کوهسنگی معرفی شود، اظهار کرد: تمام سیستم های این ایستگاه از جمله؛ دوربین های نظارتی، اطفای حریق، پله برقی، بیسیم و ... مجهزتر و کامل تر است.
کیامرز ضمن اشاره به آمار مسافرین در این ایستگاه اظهار کرد: آمار مسافرین در این ایستگاه به خاطر همجواری با بوستان کوهسنگی، به خصوص ایام پنجشبه و جمعه و تعطیلات قطعا با حجم بالایی از مسافر رو به رو خواهیم شد.
وی اعتبار هزینه شده برای این ایستگاه را 150 میلیار تومان عنوان کرد و افزود: آخرین ایستگاه این خط قطار شهری هم، تا پایان سال 99 در بولوار فکوری، شهرک سلامت به بهره برداری خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات