پیش بینی بارش رگبار باران و رعد و برق با احتمال آبگرفتگی معابر در  ...

پیش بینی بارش رگبار باران و رعد و برق با احتمال آبگرفتگی معابر در ...

پیش بینی بارش رگبار باران و رعد و برق با احتمال آبگرفتگی معابر در استان

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد بارش رگبار باران و رعد و برق و برای نواحی جنوبی و غربی احتمال آبگرفتگی معابر را پیش بینی کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، براساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده این است که با تقویت جریانات گرم و مرطوب جنوبی همراه با کاهش ارتفاع تراز میانی جو، شاهد افزایش ابرناکی، افزایش سرعت وزش باد (گاهی وزش باد شدید لحظه ای)، به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان همراه با رگبار باران گاهی رعد و برق (در فاصله زمانی امشب تا عصر فردا درنواحی مستعد جنوبی و غربی با احتمال آبگرفتگی )، خصوصا در مناطق شمالی و محورهای کوهستانی با تشکیل مه و کاهش دید خواهیم بود.
طی 24 ساعت گذشته گلمکان با کمینه دمای1 - درجه سانتیگراد سرد‎ترین و نیشابور با بیشینه دمای 19 درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. دراین مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب 1 و 10 درجه سانتیگراد بوده است .
همچنین آسمان امروز دوشنبه شهرستان مشهد ،نیمه ابری تا ابری و مه آلود در برخی ساعات با احتمال رگبار گاهی با افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود،دمای هوای امروز مشهد درگرمترین زمان 13 درجه سانتیگراد که درسردرترین زمان به 5 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.


مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات