بررسی فرصت های سرمایه گذاری با حضور تجار و سرمایه گذارانی از  ...

بررسی فرصت های سرمایه گذاری با حضور تجار و سرمایه گذارانی از ...

بررسی فرصت های سرمایه گذاری با حضور تجار و سرمایه گذارانی از افغانستان

جلسه بررسی فرصت های سرمایه گذاری در منطقه 7 با حضور تجار و سرمایه گذارانی از افغانستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، در این جلسه کوروش باوندی شهردار منطقه 7 ضمن خوش آمدگویی گفت: ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و تحریک ذائقه سرمایه گذاران به وسیله آشنا کردن آنها با جاذبه های اقتصادی و برجسته سازی پتانسیل های گردشگری و تجاری، همچنین مشارکت و سرمایه گذاری در طرح های عمرانی و تجاری از جمله راهکارهای جذب درآمد است.
وی افزود: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و مشارکتی در انجام پروژه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهرداری علاوه بر آنکه افزایش توان این دستگاه را به دنبال دارد، یکی از عوامل رشد همه جانبه شهر و رسیدن به توسعه پایدار به حساب می آید.
باوندی در ادامه شناسائی فرصت های سرمایه گذاری و ارائه بسته های جامع مشارکتی را از جمله محورهای برنامه ریزی سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری منطقه 7 عنوان و اظهار کرد: این مهم با همکاری و بسترسازی مناسب محقق می شود.
باوندی عنوان کرد: شناسایی اراضی مستعد و دارای پتانسیل انجام شده و این منطقه ظرفیت های خوبی در جهت جذب سرمایه گذاران و انجام پروژه های مشارکتی دارد. از جمله؛ بوستان غدیر، بوستان ریحانه، بوستان طرق، منطقه گردشگری هفت حوض که می تواند ظرفیت خوبی برای سرمایه گذار ایجاد کند.
وی تصریح کرد: منطقه 7 زیرساخت های لازم برای حضور سرمایه گذاران در پروژه های این منطقه را ایجاد کرده است که با افزایش تعاملات منطقه با سرمایه گذاران موجب بهره وری از توان و پتانسیل سرمایه گذاران می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات