مسائل و مشکلات استان را بیشتر مدیریت کنیم

مسائل و مشکلات استان را بیشتر مدیریت کنیم

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژاد صفوی در نشست صمیمی که در اولین روز کاری با همکاران اداره کل داشت تصریح کرد : باید در راستای رفع مشکلات در حوزه مسئولیت تلاش کرد و از خرد جمعی جهت تسریع در اجرای تعهدات و خدمت رسانی به مردم استفاده کرد .

وی اضافه کرد : در اداره کل همه با هم یک خانواده را تشکیل می دهیم و از نفرات این خانواده توقعاتی وجود دارد که باید برآورده شود و وظیفه هر فرد در این خانواده راه و شهرسازی مشخص است و هرکسی باید به وظایف خود بپردازد .

مهندس نژادصفوی خطاب به همکاران افزود : در ابتدای کار باید ببینیم کجای کار هستیم و نقطه شروع کجاست و در انتها باید به کجا برسیم و اگر برنامه ای نداریم از امروزمجدد شروع کنیم و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف سازمان داشته باشیم .

وی به بحث تکریم ارباب رجوع پرداخت و اشاره کرد : در بحث تکریم ارباب رجوع باید ابتدا تکریم را از خودمان شروع کنیم و بعد به تکریم ارباب رجوعان بپردازیم و باید با صداقت و صمیمیت موارد را به خودمان تذکر دهیم .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان یادآور شد : در کارها باید صداقت و شفافیت داشته باشیم و علم خود را به دیگران نیز انتقال دهیم و برای خود جانشینی تعیین کنیم تا در نبود افراد کارها قفل نشود .

لازم به ذکر است اولین دیدار صمیمانه مدیرکل راه و شهرسازی استان در اولین روز کاری با هدف آشنایی با کارکنان در محل سالن آمفی تأتر اداره کل برگزار شد.

منبع:

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات