درآمدزایی پایدار در شهرداری‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد

درآمدزایی پایدار در شهرداری‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد

علی رسول زاده  که به عقد تفاهم‌نامه دوستی این دو شهر انجامید، گفت: کارهای بزرگی در خطه آذربایجان و تبریز انجام شده که باید برای تبادل نظر و استفاده بیشتر از ظرفیت‌ها و تجارب متقابل اینگونه سفرها بیشتر صورت گیرد.

وی، با اشاره به اینکه فرهنگ و هویت شهری از وجوه مشترک کاشان و تبریز است بیان کرد: تبریز همیشه در مقابل ظلم و ستم مقاومت کرده است و در مواقع ضروری همیشه در صحنه بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه ترافیک شهری امروزه جزو یکی از معضلات شهرهاست و کارشناسان عالی رتبه شهری نظرات متفاوتی در مقوله ترافیک دارند، خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه تقویت زیرساخت‌های کاشان و ‌تبریز یکی از نیازهای روزافزون این دو شهر است، توسعه حمل و نقل عمومی مورد دیگری است که نقش اساسی در کاهش ترافیک دارد.

رسول‌زاده با بیان اینکه آمایش سرزمینی و نقشه‎های جامع تفصیلی یکی دیگر از مباحث و دغدغه‌های موجود کاشان است، عملکرد تبریز در این زمینه را موفق‌تر دانست.

وی با بیان اینکه نظارت بر شهرداری‌ها موضوع مهم دیگری است که نیازمند عزم جدی و کار کارشناسی است تصریح کرد: برای مبارزه با فساز نیازمند تحقق و توسعه فرآیندهای هوشمندسازی هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به اینکه مشارکت شهروندی یکی از شاخص‌های کلیدی در رشد جامعه است گفت:تبریز در این حوزه که می‌تواند جذب سرمایه در ساخت و ساز شهری و همچنین اعتمادسازی در جامعه را نیز به همراه آورد تجربیاتی خوبی دارد.

رسول‌زاده ضمن تأکید بر آینده‌نگری و نقش مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی به موضوع درآمدزایی پایدار در شهرداری نیز اشاره و عنوان کرد: باید در این حوزه با استمرار این گونه هم‌اندیشی‌ها به خصوص در میان شهرهای استراتژیک، نسبت به این امر اهتمام جدی به وجود آید.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات