25 پروژه فعال شهری در منطقه پنج

25 پروژه فعال شهری در منطقه پنج

ابوذر میرزابیگی در برنامه رادیویی #صبح_سیلک، منطقه پنج را یکی از بزرگ‌ترین مناطق شهری دانست و گفت: چهار ناحیه خزاق، راوند، طاهرآباد و محدوده بلوار دانش و انتهای بلوار صنعت نشان‌دهنده گستردگی و پراکندگی زیاد منطقه پنچ است که فرآیند خدمت‌رسانی را با دشوارتر می‌کند.
وی، با تأکید بر نقش ویژه معتمدین محلی در منطقه پنج عنوان کرد: نمایندگان مردم در منطقه کمک زیادی در خصوص جمع‌آوری منابع مالی،آزادسازی، ارتباط با شهروندان و...کردند و با ارائه دقیق نیازها و مشکلات ما را در نیازسنجی درست، تعیین اولویت‌های ضروری و اجرای پروژه‌های عمرانی لازم در منطقه یاری رساندند.

مدیر منطقه پنج شهرداری کاشان، در ادامه با اشاره به اجرای آسفالت در منطقه پنج، گفت: با وجود الزام پرداخت بهای قیر به صورت نقدی و شرایط دشوار شهرداری در تأمین نقدینگی از ابتدای سال تا کنون 85 هزار متر مربع از معابر نواحی چهارگانه منطقه پنج آسفالت شده است.

ابوذر میرزابیگی همچنین از آسفالت بخش زیادی از معابر و کوچه‌های منطقه پنج تا ماه آینده خبر داد و گفت: کوچه گالوانیزه، تعاونی شیشه، بلوار دانش، حکمت‌ها به همراه معابر دیگری از راوند، خزاق و طاهرآباد از جمله مواردی هستند که اجرای آسفالت برای آنها در حال اجرا بوده یا در دستور کار قرار گرفته است.

وی، وجود حدود 25 پروژه فعال در منطقه پنج در حال حاضر را یادآور شد و گفت: طاهرآباد، راوند، ناحیه چهار 4 از جمله نواحی دارای پروژه‌های فعال به شمار می‌روند که خانه‌های فرهنگ راوند و انتهای صنعت، استخر مروارید، بهسازی حکمت 57 به عنوان میزبان نمایشگاه فرش، بوستان‌های راوند و انتهای صنعت و...از جمله پروژه‌هایی هستند که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر منطقه پنج شهرداری کاشان، با اشاره به پویش «من هم هستم»، برای پرداخت عوارض عنوان کرد: به یقین اداره شهر بدون کمک مردم امکانپذیر نیست و پرداخت عوارض اقدامی است که شهروندان می‌توانند با همراهی خود خدمتگزاران خود را برای ساخت شهری توسعه‌یافته و آباد یاری کنند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات