افزایش اهمیت ساخت و سازهای اصولی با گرانی مصالح

افزایش اهمیت ساخت و سازهای اصولی با گرانی مصالح

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به اوضاع اقتصادی امروز در جامعه گفت: با توجه به افزایش بیش از حد قیمت ها و گرانی مصالح، ساخت و ساز اصولی اهمیت بیشتری نسبت به گذشته دارد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، مهدی سالاری در نشست مشترک با اعضای هیأت مدیره صنف مشاورین املاک با موضوع همکاری های مشترک در راستای کاهش تخلفات، گفت:  بر همین اساس در سازمان نظام مهندسی در حال تغییر و بهبود برنامه ها و شیوه های اجرا هستیم.
وی با اشاره به اعتماد مردم به دفاتر مشاور املاک محل و عدم آگاهی آنان از روند اصلی ساخت و ساز گفت: دفاتر مشاورین املاک می توانند با آگاه سازی مردم از روند صحیح ساخت و ساز، نقش اساسی در کاهش تخلفات داشته باشند.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد  با تاکید بر لزوم همکاری این دو نهاد افزود: تهیه و توزیع بروشورها، برگزاری جلسات مشترک بین سازمان نظام مهندسی و مشاورین املاک برای اطلاع رسانی از برنامه های سازمان و قوانین و مقررات ساخت و ساز می تواند بسیار موثر واقع شود.
گفتنی است در این جلسه اعضای هیأت مدیره صنف مشاورین املاک ضمن بیان موانع و مشکلات این صنف برای اجرایی کردن قوانین، نسبت به همکاری مشترک با سازمان ابراز امیدواری نمودند و آن را گامی موثر در آگاهی مردم، ساخت و سازهای اصولی و کاهش تخلفات دانستند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات