تأکید نظام مهندسی بر اصلاح طرح جامع و تفصیلی ابرکوه

تأکید نظام مهندسی بر اصلاح طرح جامع و تفصیلی ابرکوه

مدیر دفترنمایندگی نظام مهندسی ساختمان در شهرستان ابرکوه در جلسه شورای مسکن شهرستان، بر ضرورت اصلاح طرح جامع و تفصیلی این شهر تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان – دفترنمايندگي ابركوه ،رضا شریف در این جلسه ضمن بیان مشکلات مربوط به حوزه خود، پیشنهادهائي مبنی بر اصلاح طرح جامع و تفصیلی جهت افزایش سطح اشغال به بیش از 60 درصد و برگزاری کلاس های آموزشی ارائه نمود.
در این جلسه كه با حضور فرماندار ، شهردار و مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان ابرکوه و ساير اعضاي شورا برگزار شد ، پیشنهادهاي نظام مهندسی به شرح زیر مورد تصويب قرار گرفت:
- درخصوص اصلاح طرح جامع و تفضیلی جهت افزایش سطح اشغال بیش از 60 درصد، با عنایت به این که رعایت سطح اشغال 60 درصد در بعضی موارد موجب بروز تخلفات در ساخت و ساز گردیده مقرر گردید جلسه ای با حضور اعضای کمیسیون ماده 5 و رئیس سازمان نظام مهندسی استان برگزار گردد تا تصمیمات لازم اتخاذ گردد.
- درمورد درخواست نظام مهندسی بابت اجرای کلاس آموزشی مقرر گردید سازمان نظام مهندسی هماهنگی های لازم را با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و آموزش فنی و حرفه ای جهت برگزاری کلاس های آموزشی و صدور گواهی انجام دهد که پس از آن افراد دارای کارت مهارت و مجوز در اولویت کاری قرار می گیرند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات