نشست خبری شهردار بجنورد با اصحاب رسانه درفضایی دوستانه برای نقد برگزار شد

نشست خبری شهردار بجنورد با اصحاب رسانه درفضایی دوستانه برای نقد برگزار شد

نشست خبری شهردار بجنورد با اصحاب رسانه درفضایی دوستانه برای نقد برگزار شد

امروز ۱۹ آذرماه ۹۸ ، اولین نشست رسمی شهردار بجنورد با خبرنگاران رسانه های مکتوب و کانالهای مجازی برگزار شد و خبرنگاران با تیتر سوالات خود شروع کننده جلسه ای بودند که درفضایی دوستانه پیش رفت.

مهندس زارعی ضمن پاسخ تشریحی به تک تک درخواستها ، سوالات و دغدغه های خبرنگاران ، گفت: معتقدم نیازمند تشکیل اتاق فکر هستیم تا فضای نقد و ارائه پیشنهاد برای حضور افراد صاحب اندیشه و خوش فکر هم مهیا باشد.

شهردار افزود: درحال تدوین برنامه ای برای جذب سرمایه گذار درحیطه های مختلف مدیریت شهری هستیم که پارک شهربازی باباامان و استخر شهروند از آن جمله است.

تمرکز شهردار به رفع مشکل ترافیک است و ازبودجه عمرانی سال ۹۹ شهرداری بخش عمده ای از بودجه را به امر حل مشکلات درحوزه ترافیکی هزینه خواهد کرد.

تلاش شهردار برحفظ بانک املاک و مخالفت با خام فروشی املاک ازطریق بارگذاری ملکی در ۲۰ نقطه شهری با هدف افزایش سرمایه ملکی و استفاده از آن در مدیریت شهری دیگر فرازی بود که به آن اشاره شد.

درحوزه کشتارگاه نیز شهردار به قراردادی اشاره کرد که در مرحله عقد قرارداد است تا به یکی از شرکت تعاونی ها که از افراد فعال در حوزه تشکیل شده است ، واگذار شود.

مهندس زارعی وجود آرامستان جاوید و دفن گاه زباله در بهترین نقطه گردشگری شهر را که در ارتفاعات باباموسی رخ داده مورد انتقاد گرفت و گفت متاسفانه بهترین فرصت دراین شهر درحال نابودی است .

ایشان درحالیکه از جانمایی جدیدی برای ایجاد دفن گاه زباله و قرارداد درمرحله انعقاد با شرکتی برای مدیریت بر زباله ها خبرداد ، افزود: بالاخره باید به رغم تبعات اجتماعی زیادی که هست اما این جراحی انجام بگیرد تا جانمایی جدید دفن گاه زباله انجام بگیرد.

توجه به حاشیه شهر اگرچه با بکاربردن این لفظ از سوی شهردار بجنورد مورد نقد یکی از خبرنگاران قرار گرفت اما مهندس زارعی با توضیح بیشتر موضوع اعلام داشت: کار درحواشی شهر و محلات کم برخوردار از خدمات ، نیازمند هزینه ، وقت و گسترگی انجام امور مختلفی است که اتفاقا در ویترین قرار ندارد تا جلوی چشم باشد اما معتقدم باید کار را ازجایی شروع کرد.

پایان جلسه با ذکر صلوات و البته ادامه نشست با چند خبرنگار محترم با درخواست توضیح بیشتر در مورد حاشیه نشینی و محلات کم برخوردار از خدمات و عدالت اجتماعی ،  ادامه یافت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بجنورد

    منبع خبر

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد

    شهرداری بجنورد یک شهرداری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات