اجرای 14 طرح در استان کرمان در قالب پویش ;الف-ب-ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما از اجرای 14 طرح با حدود 40 پروژه در راستای اجرای طرحهای پویش "الف- ب- ایران" وزارت نیرو در استان کرمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، مهندس رشیدی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز استان کرمان ضمن اشاره به اجرای 14 طرح در استان کرمان خاطرنشان کرد: از این تعداد، 4 سد در حال بهره برداری و 2 سد (سد قدرونی و سد شهیدان امیرتیموری) در حال اجرا می باشند. وی ادامه داد: سدهای در حال بهره برداری در حال حاضر حدود 300 میلیون مترمکعب ظرفیت دارند.

مدیرعامل آب منطقه ای در خصوص ساماندهی رودخانه ها گفت: بیش از 12 هزار کیلومتر رودخانه در سطح استان وجود دارد که حدود 120 کیلومتر لایروبی انجام شده است که در 23 شهرستان در حال اجراست.

مهندس رشیدی همچنین در گفتگوی تلفنی با واحد خبر صدا و سیمای مرکز کرمان به سامانه آبرسانی از سد شهیدان امیرتیموری (صفارود) به کرمان، 77 کیلومتر خط انتقال، تصفیه خانه آب کرمان، 38 کیلومتر تونل و طرح آبرسانی از سد نساء به شهرهای بم و بروات اشاره کرد و گفت: در صورت تأمین اعتبار لازم این طرحها در سال 99 به بهره برداری خواهند رسید. وی تأکید کرد تمامی این طرحها و پروژه ها با سرعت در حال اجرا می باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات