آزادسازی بخش مهم پروژه فاز دوم پارک ملل/ تضمین رونق اقتصادی با پروژه بزرگ عمرانی و گردشگری

آزادسازی بخش مهم پروژه فاز دوم پارک ملل/ تضمین رونق اقتصادی با پروژه بزرگ عمرانی و گردشگری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، علی اکبر زلیکانی نائب رییس شورای اسلامی شهر در این جلسه با اشاره به عملیات اجرایی پروژه فاز دوم پارک ملل ،این پروژه را با ماهیت ملی اعلام کرد  و اظهار کرد: ارزش افزوده،ثروت آوری از جمله مزیت های این پروژه است و با تکمیل شدن آن درآمد بسیاری برای شهر ساری حاصل می شود.

وی افزود: شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح های عمرانی شهری به ویژه در زمینه گردشگری نیازمند همکاری و تلاش بیشتر است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه با همکاری شهرداری ساری 20 هزار متر مسیر این پروژه آزاد سازی شد ،خواستار تلاش بیشتر برای تسریع در روند عملیات اجرایی این پروژه شد.

زلیکانی خواستار شد که سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ساری عملیات آسفالت این پروژه را به عهده بگیرد و پروژه نیاز به پیمانکاران بخش خصوصی ندارد.

عباس رجبی شهردار ساری در ادامه این جلسه، اظهار کرد: اجرای پروژه های عمران شهرداری و اقدامات رفاهی در جهت آسایش مردم از اولویت های شهرداری ساری است.

وی با اشاره به پروژهای در دست اجرا از پروژه فاز دوم پارک ملل نام برد و افزود: فاز دوم پارک ملل در حاشیه رودخانه تجن حدفاصل پل کابلی داراب تا پل تنگ لته از جمله پروژه های مهم شهرداری است که عملیات اجرایی آن با هدف توسعه عمرانی و با چشم انداز گردشگری و ارتقای اقتصادی در حال انجام است.

شهردار ساری با اعلام اینکه بخش مهمی در انتهای این پروژه با همکاری شورا و شهرداری ساری آزاد سازی شده است،گفت: با آزاد سازی این بخش عملیات اجرایی این پروژه بزرگ در کنار رودخانه ی زیبای تجن سرعت بیشتری خواهد گرفت

. وی افزود: بیش از 50 نوع کاربری برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

رجبی با تشریح تدوین سند چشم انداز توسعه این شهر با رویکرد توسعه زیرساخت های گردشگری ،تصریح کرد: رودخانه تجن در این پروژه محور اجرای طرح های گردشگری و سند چشم انداز توسعه در قلب مازندران است.

هدف گذاری شهرداری خدمت به شهروندان است

وی خدمات رسانی مطلوب و کسب رضایت شهروندان را اولویت شهرداری برشمرد و افزود: شهرداری ساری در تعامل با شورای اسلامی این شهر،خدمات رسانی مطلوب به شهروندان را هدف گذاری کرده است.

شهردار ساری با تاکید بر نظارت جدی بر تمامی فعالیت های سازمان عمران ،افزود: از تمامی نیروهای انسانی سازمان عمران در جهت سرعت بخشی به تکمیل پروژهای این حوزه بهره گیری شود.

شهردار ساری تاکید کرد که سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری در کنار صرفه جویی در هزینه ها با بهره گیری از نیروهای متخصص و با کیفیت حرکت کند.

وی تصریح کرد: علاوه بر سرعت بخشیدن به پروژه های شهری در جهت رفاه حال شهروندان حصول درآمد پایدار نیزباید در برنامه های این سازمان گنجانده شود.

رجبی به فعالیت های این سازمان در اتمام پروژه های مختلف شهری اشاره و تعریض و توسعه بلوار کشاورز در منطقه سه شهری با هدف زیبا سازی منظر شهر و روان سازی ترافیک را از اقدامات شاخص این سازمان در روزهای اخیر نام برد.

همه در برابر شهروندان مسئولیم

شهردار مرکز استان بر جدیت بیشتر سازمان عمران بر خدمات رسانی به شهروندان تاکید کرد و گفت: تا زمانی که بار مسئولیت در شهرداری را بر عهده داریم،همه در برابر شهروندان مسئولیم.

وی با بیان اینکه همه وظیفه داریم تمام قد در خدمت شهروندان بوده و رضایتمدی آنان را پیگیر باشیم از مدیریت سازمان عمران خواست ضمن تلاش بی وقفه در دو شیفت کاری تمام نیروهای خود را برای صیانت ازحقوق شهروندان شهر بکارگیری کند.

رجبی در بخش دیگر از سخنانش خواستار شد: این سازمان آموزش کارکنان را در انجام امور مربوط به این بخش در دستور کار خود قرار داده و بودجه سال 99 را نیز واقعی ببندد.

مهر گردشگری بر پیشانی رونق اقتصادی

سید محمد محمدی تاکامی مدیر کل اموری شهری و شوراهای استانداری مازندران با اشاره به این پروژه بزرگ عمرانی و گردشگری گفت: با تکمیل این پروژه، شهر ساری در مرکز مازندران خواستگاه بسیاری از گردشگران و مسافران خواهد شد.

وی افزود: مازندران سالانه میزبان مسافران و گردشگران زیادی از اقصی نقاط کشور است،شهر ساری در پیشانی استان با برخورداری از جاذبه های گردشگری مختلف می تواند دروازه ورود بسیاری از گردشگران باشد.

محمدی تاکامی همچنین به بازآفرینی بافت های فرسوده و ناکارآمد اشاره کرد و گفت: باز آفرینی شهری اجرای برنامه های عملیاتی،اجرایی و اقتصادی در بافت های فرسوده با هدف بهرمندی ساکنان از خدمات مورد نیاز و از طرفی ثروت آفرینی در این مناطق است از اینرو شهرداری ساری با ورود به این بخش می تواند در ارتقای اقتصاد شهری نقش خوبی را ایفا کند.

خدمات مطلوب به شهروندان رویکرد مهم سازمان عمران

مرتضی بربسته رییس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری نیز به اقدامات این سازمان در بخش عمرانی اشاره و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را از رویکردهای مهم این سازمان عنوان کرد.

وی با اشاره پروژه "پل تا پل " حد فاصل پل کابلی داراب و پل های شهیدان نوری به طول 2600 متر اشاره کرد و گفت:1400 متر از این مسیر برای بارریزی آماده شد که به دلیل شرایط جوی نامناسب چند روزی به تاخیر افتاد با بهبود شرایط جوی عملیات بارریزی آن به سرعت ادامه پیدا می کند.

بربسته به فاز دوم پارک ملل اشاره کرد و تصریح کرد :بخشی از دیوار حائل در این مسیر انجام شد همچنین 150 متر در مسیر این پروژه لایروبی و 500 متر نیز عملیات پاکسازی آن انجام شده است.

وی گفت: سازمان عمران و بازآفرینی شهری با جدیت تمام عملیات آسفالت این پروژه را در بازه زمانی مشخص انجام می دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات