استفاده از تجارب «تبریز۲۰۱۸» برای برگزاری هرچه بهتر «اصفهان ۲۰۲۰»

استفاده از تجارب «تبریز۲۰۱۸» برای برگزاری هرچه بهتر «اصفهان ۲۰۲۰»

به گزارش شهریار، قدرت‌الله نوروزی در نشست مشترک مدیران شهری اصفهان و تبریز با اشاره به سفر خود به تبریز به مناسبت رویداد «تبریز ۲۰۱۸» اظهار کرد: انعقاد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی میان اصفهان و تبریز آغازی بود تا این دو شهر در عرصه‌های مختلف با یکدیگر تعامل داشته باشند؛ دو شهری که باعث افتخار ایران بوده و در ادوار مختلف پایتختی کشور را بر عهده داشته‌اند.

او افزود: امروز میراث‌دار دستاوردهای بشری از دوران شکوفایی این دو شهر هستیم و رسالتی که بر دوش مدیران دو شهر گذاشته شده، رسالت سنگینی است و ما نیز باید بتوانیم برای آیندگان میراثی از خود برجای بگذاریم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه میزان رضایتمندی مردم از شهرداری خوب و قابل قبول است، تصریح کرد: حوادث اخیر حرکت روبه‌ جلوی مدیریت شهری را دچار خلل کرد، اما شهر با بالاترین سرعت به شرایط عادی بازگردانده شد که نشان از توانایی افرادی دارد که در این عرصه در حال تلاش هستند.

او خاطرنشان کرد: سال گذشته باوجود شرایط سخت اقتصادی در جذب بودجه وضعیت خوبی داشتیم و آن را ۳۷ درصد افزایش دادیم.

نوروزی با بیان اینکه صائب تبریزی می‌تواند همچون حلقه وصل سبب پیوند فرهنگی میان اصفهان و تبریز باشد، ادامه داد:  از تبریزی ها خدمات بسیاری شامل حال اصفهان شده است؛ این خویشاوندی آثاری برجای گذاشته که امروز در اصفهان به وجود آن‌ها افتخار می‌کنیم و امیدواریم در آینده بار دیگر به بهانه بزرگداشت صائب تبریزی میزبان مدیران شهری تبریز باشیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: تبریز به دلیل شرایط جغرافیایی خود می‌تواند زمینه بهره‌برداری مناسب‌تر از پروژه سالن اجلاس را فراهم کرده و باعث جذب سرمایه‌گذاران بیشتر از کشورهای همجوار آذربایجان در این پروژه شود، پروژه‌ای که می‌تواند افتخاری بزرگ برای تمام مردم ایران باشد.

او اضافه کرد: کمک به رونق گردشگری در اصفهان سبب توسعه کشور می‌شود زیرا تنها نگاه جزئی به اصفهان نداریم و در برنامه‌های شهر به دنبال پیشرفت کشور هستیم بنابراین آثار تحول در اصفهان می‌تواند باعث پیشرفت کشور باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات