رفع معضلات ناحیه اندیشه از دغدغه های اصلی شهرداری منطقه سه است

رفع معضلات ناحیه اندیشه از دغدغه های اصلی شهرداری منطقه سه است

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ عصارزاده در مورد فعالیت‌های انجام شده در ناحیه اندیشه گفت: در حوزه عمرانی اقداماتی همچون 150 مترمربع لکه گیری معابر و روکش آسفالت، 45 مترمربع ترمیم ترانشه معابر و همچنین ترمیم با نصب جدول، پل فلزی و دریچه صورت گرفته است.

عصارزاده با اشاره به بیش از ۵۰ مراجعه حضوری و مکاتبه‌ای به شهرداری ناحیه اندیشه ادامه داد: در آبان ماه امسال مشکلاتی در حوزه پسماند، خدمات‌رسانی و زیباسازی وجود داشته که با همکاری سایر سازمان‌ها پیگیری لازم صورت گرفته است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین از ۶ مورد ارتباط با واحد اجرائیات ناحیه اندیشه در آبان ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: در آبان ماه سال جاری شهرداری ناحیه اندیشه برنامه‌های مختلفی در حوزه اجتماعی شامل جلسات شورایاری، دیدار با بزرگان فرهنگی و ائمه جماعت و همچنین دیدارهای  مردمی در راستای شناسایی و رفع مشکلات انجام داده است .

این مقام مسوول در پایان با اشاره به این مطلب که ناحیه اندیشه از لحاظ  امکانات و مسافت، فاصله ی بیشتری نسبت  به سایر نواحی منطقه سه دارد، گفت: با توجه به وجود بافتهای روستایی نظیر نجف آباد، وثوق آباد و حسن آباد در این ناحیه رفع معضلات ناحیه اندیشه از دغدغه های اصلی شهرداری منطقه سه است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات