پوستر و فراخوان چهارمین جشنواره‌ی بین المللی «ستاره ‌های صحنه» رونمایی شد

پوستر و فراخوان چهارمین جشنواره‌ی بین المللی «ستاره ‌های صحنه» رونمایی شد

مردمی بودن، وجه تمایز جشنواره بین‌المللی ستاره‌های صحنه از دیگر رویدادهای فرهنگی استان

چراغ برگزاری هرساله‌ی جشنواره ستاره های صحنه باید در استان روشن بماند

شهردار کرمان گفت: مردمی بودن جشنواره‌ی بین‌المللی «ستاره‌های صحنه» باعث شده است این جشنواره از دیگر رویدادهای فرهنگی کرمان متمایز  باشد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ronamaee setare sahne.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ronamaee setare sahne1.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ronamaee setare sahne2.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ronamaee setare sahne3.jpg

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم زاده در آیین رونمایی از پوستر و فراخوان چهارمین جشنواره‌ی بین المللی «ستاره ‌های صحنه» که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از مدیران شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، هنرمندان و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهرداری کرمان برگزار شد، از مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به جهت همکاری بسیار خوب با شهرداری کرمان در برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به خصوص جشنواره‌های شهرداری تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه یکی از تفاوت‌های بارز جشنواره بین المللی «ستاره‌های صحنه» با دیگر جشنواره ها و برنامه های فرهنگی اجرایی شده در سطح  استان، مردمی بودن اجرای این جشنواره است، افزود: در این جشنواره، یک موسسه فرهنگی و هنری پشت یک جریان فرهنگی و هنری قرار گرفته و سالیان سال مجری این جشنواره بوده است.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته  این جشنواره اسپانسرهایی جهت حمایت مالی برای برگزاری آن داشته است و اما امسال شهرداری کرمان به دلیل عدم حضور حامی برای برگزاری این جشنواره، در این حوزه قدم گذاشته؛ زیرا چراغی را که صمد قربان نژاد این هنرمند کرمانی سه سال متوالی روشن نگه داشته است، ضرورت دارد در مرکز استان روشن بماند تا دیگر تشکل های خصوصی  و بخش های غیر دولتی که وارد مباحث فرهنگی و اجتماعی می شوند نیز به دلیل عدم جذب اسپانسر متوقف و ناامید نشوند.

شهردار کرمان یادآور شد: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  نیز در این زمینه همانند دیگر برنامه‌های فرهنگی، همکاری بسیار خوبی با شهرداری دارد و تا پایان برنامه، ما را همراهی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم مسائل بودجه‌ای و سلیقه‌ای چراغ برنامه های فرهنگی و هنری را در استان خاموش نکند بلکه روشن تر از قبل برقرار باشد، گفت: امید است فعالیت‌های فرهنگی و هنری به همین شکل پیش رود و موسسات فرهنگی و هنری، مردم و هنرمندان مجری و برگزار کننده این برنامه ها باشند و دستگاه‌های اجرایی در کنار آنها قرار گیرند.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات