تعامل و همدلی شورای اسلامی شهر و شهرداری در راستای توسعه شهر ساری

تعامل و همدلی شورای اسلامی شهر و شهرداری در راستای توسعه شهر ساری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، علیجان شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر ساری، در جلسه شورای اداری شهرداری مرکز استان با بیان اینکه پاسخگویی به انتظارات واعتماد عمومی مردم رسالت مهم شورا و شهرداری است،اظهار کرد: همدلی مدیران شهرداری موجب ارتقای خدمات رسانی به شهروندان است.

وی با بیان اینکه کار کارشناسی یکی از مولفه های پیشرفت در توسعه شهری است خواهان همدلی مدیران شهرداری با شورا ومدیریت شهری شد.

رئیس شورای اسلامی با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات مردم باید در راس فعالیت های شورا و شهرداری باشد، گفت: شهرداری تنها یک اداره نیست بلکه از دوایر مختلف اداری تشکیل شده که بهمان ترتیب می بایست برای توسعه شهر و رضایتمندی شهروندان تلاش مضاعف تری داشته باشد.

شمشیربند ادامه داد: با تغییراتی که در مدیریت شهرداری و دیگر مدیران این نهاد خدمت رسان ایجاد شده است اکنون مطالبات شهروندان نیز افزون شده است و انتظار سرعت توسعه و تغییرات در شهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در تمامی دستگاه ها وجود دارد، ادامه داد: باید به این تغییرات امیدوار بوده و منتظر اقدامات مطلوب باشیم و این امر نیار به این دارد که برای انجام امور به مدیران جدید زمان لازم را بدهیم.

شمشیربند افزود: مدیریت شهری با دیگر دستگاه ها متفاوت است، شهرداری برخواسته از شورای شهری است که نمایندگان مردم هستند و اینگونه توقعات مردم نیز نسبت به مدیریت شهری ارتقاء پیدا می کند.

وی تصریح کرد: مردم به دلیل سهیم بودن در این انتخاب مطالبتشان نیز افزایش می یابد،بنابراین باید تلاش کنیم تا پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه تعامل و همدلی شوراهای اسلامی و با مدیریت شهری نقش مهمی در توسعه عمران شهری دارد، گفت: شورای اسلامی نیز همراه با شهرداری برای احقاق حقوق شهروندان تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: شهردار، منتخب شورای اسلامی شهر است و تا زمانی می تواند به فعالیت خود ادامه داهد که کار بر اساس رضایتمندی شهروندان باشد .

وی افزود: زمانی شهرداری در کار خود موفق می باشد که کار کارشناسی داشته باشد و شورا نیز وظیفه نظارتی خود را به خوبی انجام دهد.

شمشیربند در بخش دیگر از سخنانش بر تکمیل پروژ های نیمه تمام تاکید کرد و گفت: البته برخی از پروژه ها با همت شهرداری ساری در حال اجرا می باشد.

وی بیان کرد:  اولویت نخست ما در خدمت به شهروندان استفاده از پتانسیل های درون سازمانی است اگر نیاز شد از تجارب افراد بیرون سازمان نیز بهره گیری می کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات