سازمان آتش نشانی قزوین دستگاه برتر پژوهشی در سال۹۸ شد

سازمان آتش نشانی قزوین دستگاه برتر پژوهشی در سال۹۸ شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ رحمانی افزود: در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر که در سالن اجتماعات دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) برگزار شد، سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری قزوین به عنوان دستگاه اجرایی برتر در سال۹۸ معرفی شد و مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس این جشنواره شد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های برتر بر اساس شاخص‌هایی از جمله تعداد مقالات چاپ شده در مجلات داخلی و بین المللی، حضور مقالات در همایش‌های علمی، طرح‌های پژوهشی و تالیف کتاب انتخاب شده اند.

مسئول واحد آموزش و پژوهش سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین بیان کرد: در این مراسم از بین ۷۰ اثر پژوهشی ارسال شده از سوی دستگاههای اجرایی و اساتید، دانش آموزان و نخبگان به دبیرخانه گرامیداشت هفته پژوهش ۲۴ اثر بعد از داوری‌های انجام شده به‌عنوان پژوهشگران برتر استان معرفی شدند.

رحمانی خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در سالجاری تعداد ۳ کتاب با عنوان های" خانواده ایمن"، "پیشگیری از حریق با رویکرد ساختمان های بلندمرتبه"و "اشعار کودکانه با موضوع آتش نشان" ویژه نوآموزان تالیف و به چاپ رسانیده و همچنین تعداد هشت مقاله با موضوعات ایمنی و پیشگیری به همایش ها ارسال کرده است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات