گذریلدایی میزبان شهروندان قزوینی می شود

گذریلدایی میزبان شهروندان قزوینی می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی گفت: سال گذشته گذر یلدایی در یکی از خیابان های پرتردد قزوین برپا شد که استقبال شهروندان موجب شد که امسال نیز برای برپایی این جشن اقدام شود.

قاسمی با اشاره به این که امسال پیاده راه فرهنگی سبزه میدان به عنوان گذر یلدایی انتخاب شده است، بیان کرد: علاوه بر نصب المان های یلدایی در این مسیر، چند چرخ طافی با هدف پذیرایی از بازدیدکنندگان نیز در آن مسیر جانمایی خواهد شد که توسط زنان سرپرست خانوار مدیریت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری همچنین به طراحی یک صحنه برای عکاسی شهروندان اشاره و خاطرنشان کرد: علاوه بر ریختن برگ های پاییزی در این مسیر برای عکاسی شهروندان، کلبه چوبی و کرسی هم در آن جانمایی خواهد شد تا فضایی خاطره انگیز ایجاد شود.

وی اضافه کرد: نصب سازه نوری شب یلدا، المان های مختلف و پرچم های رنگی با طرح پاییزی از دیگر اقدامات این سازمان برای ایجاد گذر یلدایی است که موجب افزایش زیبایی بصری فضای سبزه میدان خواهد شد.

قاسمی اضافه کرد:  شهروندان می توانند از 28 آذر ماه تا دوم دی ماه از گذر یلدایی واقع در پیاده راه فرهنگی سبزه میدان بازدید کنند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات