راه اندازی پلتفرم ارائه سرویس به شهروندان توسط شهرداری کرمان

مدیرعامل سازمان فاوا خبر داد:

راه اندازی پلتفرم ارائه سرویس به شهروندان در آینده‌ای نزدیک توسط شهرداری کرمان

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری کرمان، از راه اندازی  پلتفرم ارائه سرویس( sdp ) در آینده‌ای نزدیک توسط شهرداری کرمان خبر داد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ekhtetamiyeestartap.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ekhtetamiyeestartap1.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ekhtetamiyeestartap2.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ekhtetamiyeestartap3.jpg

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، حیدر هادی‌زاده در آیین اختتامیه‌ی استارتاپ ویکند خوشه، با اشاره به اینکه پلتفرم‌ها، نقش ایجاد ارتباط بین سرویس دهنده و سرویس گیرنده را بر عهده دارند، گفت: در این راستا به خاطر ارائه‌ی با کیفیت سرویس های شهروندی سعی داریم یک پلتفرم ایجاد کنیم تا شهروندان بتوانند با عضویت در آن، از خدمات استارتاپ ها بهرهمند شوند و استارتاپ ها نیز راحت‌تر خدمات و سرویس های خود را به دست مصرف‌کنندگان برسانند.

وی از استارتاپ‌ها خواست تلاش و پشتکار خود را از دست ندهند و افزود: در این راستا ما هم از استارتاپ‌ها حمایت می‌کنیم تا از این طریق، ایده‌ها، به خدمت و محصول تبدیل شوند.

هادی‌زاده در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های شهردار کرمان، افزود: اگر حمایت‌های همه جانبه‌ی ایشان نبود، این رویداد با این کیفیت برگزار نمی‌شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره از شهرداری، مدیرانی از قشر جوان مشغول به فعالیت هستند که در دوره‌های گذشته چنین نبوده است و حضور جوانان در عرصه‌های مختلف، باعث ظهور و شکوفایی خلاقیت‌ها و نوآوری در همه‌ی عرصه‌ها می شود.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری کرمان، از همه مسئولان حوزه شهرداری،کارکنان سازمان فاوا، داوران و سایر دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد، تقدیر و تشکر کرد.

مریم ایرانمنش

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات