حضور جوانان، وجه تمایز برنامه‌های استارتاپی از سایر برنامه‌هاست


شهردار کرمان: حضور جوانان، وجه تمایز برنامه‌های استارتاپی از سایر برنامه‌هاست

شهردار کرمان،حضور جوانان را وجه تمایز برنامه های استارتاپی از سایر برنامه ها دانست و گفت:حضور جوانان در برنامههای استارتاپی،شور و نشاطی مضاعف را به همراه دارد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ekhtetamiyeestartap.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ekhtetamiyeestartap1.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ekhtetamiyeestartap2.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ekhtetamiyeestartap3.jpg


به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، سید مهران عالم زاده،در آیین اختتامیه استارتاپ ویکند خوشه که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، مدیران شهری و تیم‌های شرکت کننده در هتل پارس کرمان برگزار شد، افزود: در واقع وقتی که در حوزه‌های مختلف، با جوانان همراه و همگام می شویم، این شور و نشاط به ما هم منتقل می‌شود و ما را مصمم‌تر می‌کند که برای رسیدن به اهداف جوانان در همه‌ی حوزه‌ها تلاش کنیم.
وی ادامه داد: به روز بودن، یکی از مواردی است که در حوزه استارتاپ‌ها باید مدنظر قرار گیرد، به این معنی که استارتاپ‌ها باید در همه‌ی حوزه‌های تکنولوژی و ارتباطات، به روز باشند و قطعا این به‌روز بودن ما را نیز وادار می‌کند که به روز باشیم تا بتوانیم ارزیابی خوبی از همه امور داشته باشیم.
شهردار کرمان،مبتنی بودن بر فناوری را از دیگر موارد مهم در حوزه استارتاپ‌ها عنوان و تصریح کرد:حوزه فناوری امروز در جامعه گام‌های مختلفی را طی می‌کند و خوشبختانه ما در بسیاری از حوزه ها با فناوری‌های روز دنیا، همراه هستیم و آنچه به نظر می‌رسد این است که در حوزه استارتاپی،تقریبا با دنیا فاصله ای نداریم و در بعضی از حوزه‌ها،کاملا با تکنولوژی‌های روز، همراه هستیم و این امر مهمی است که بتوانیم خودمان را با دنیا همراه بدانیم.
عالم زاده، خلاقیت را یکی از موارد مهم در حوزه استارتاپ‌ها دانست و افزود:جوانان منشا خلاقیت هستند و در این گونه برنامه‌ها،خلاقیت‌ها به ایده تبدیل می شود و این ایده‌ها مسیر اجرایی را طی می‌کند و می‌تواند ارزش افزوده‌ای که در حوزه سرمایه اجتماعی برای ما دارد، فراهم کند.
وی گفت: این،آغاز راه است،راهی که همه ما باید شروع کنیم و تلاش کنیم چراغی که امروز روشن شده است، روز به روز پر نورتر و افشان تر شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این رویداد،اولین رویدادی است که شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کرمان در حوزه شهری،برگزار کردند،گفت: قطعا شهرداری کرمان برمبنای اینکه،سعی دارد کلیه برنامه های شهری را رویداد محور کند و در همه‌ی برنامه‌ها،رویداد محوری را مدنظر دارد،لذا از هر رویدادی که در حوزه شهری مفید باشد،حمایت می کند.
وی خاطر نشان کرد: آنچه که مهم است این است که همه برنامه هایی که در حوزه شهری اجرا می شود،چه رویدادمحور باشد و چه در حوزه خدماتی و عمران باشد،باید کارشناسی شده باشد و سطح کیفی اجرای آنها خوب باشد.
وی با اشاره به اینکه این رویداد با کیفیت با استقبال خوبی رو به رو بود،گفت:همه اینها در گرو حمایت های شورایی منسجم بود که از ابتدای این دوره با شهرداری،همراه و هماهنگ بوده و همچنین مدیران شهرداری که همسو و هماهنگ،حوزه شهرداری را اداره می کنند.

شهردار کرمان در ادامه از سازمان فاوای شهرداری کرمان و دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد،تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری کرمان نیز در این مراسم،ضمن تشکر و قدردانی از شهردار کرمان به واسطه حمایت همه جانبه ایشان در برگزاری این رویداد،افزود:خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری، مدیرانی از قشر جوان مشغول به فعالیت هستند که در دوره های گذشته چنین نبوده است و حضور جوانان در همه عرصه ها،باعث ظهور و شکوفایی خلاقیت ها و نوآوری در همه عرصه های مختلف می شود.

حیدر هادی زاده در ادامه از همه مسئولان حوزه شهرداری،کارکنان حوزه فاوا، داوران و سایر دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد تقدیر و تشکر کرد. گفتنی است ۱۵۰ نفر در قالب ۱۵ تیم در رویداد استارتاپ ویکند خوشه شرکت کردند و ۹۰ ایده در حوزه خدمات شهری ارائه دادند و در نهایت تیم های (آی سی تی)،(با من شو) و (دیوار طلایی)، به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات