تجلیل از برترین های خبرگزاری شبکه آفتاب استان مرکزی

تجلیل از برترین های خبرگزاری شبکه آفتاب استان مرکزی




به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک؛ در مراسمی با حضور شهردار اراک و مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی از برترین‌های خبرگزاری صدا و سیمای شبکه آفتاب قدردانی شد.

مهندس شفیعی شهردار کلانشهر اراک در این مراسم با اشاره به اهمیت صحت سرعت و دقت در اطلاع رسانی و انتشار اخبار برای کمک به توسعه همه جانبه شهری گفت: شهر اراک بعد از شهرهای بزرگی همچون تهران مشهد و اصفهان به عنوان شهر هوشمند انتخاب شده است.

مهندس شفیعی با اشاره به اینکه آگاهی و اطلاع شهروندان از خدمات انجام شده در سطح شهر می تواند در همراهی و همکاری شهروندان با مدیرت شهری موثر باشد از تلاش شهرداری برای کاهش مراجعه حضور شهروندان و رسیدگی به درخواستهای مردم بدون حضور فیزیکی انان خبر داد.

آذردشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی نیز با اشاره به ضرورت تعامل رسانه و دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان به عنوان زبان گویای مسئولان و چشم بینای مردم گفت: بیان خدمات مسئولان و مطالبه دغدغه‌های مردم مهمترین وظیفه رسانه برای کمک به توسعه و رفع مشکلات است.وی یادآور شد: خبرگزاری صدا و سیمای استان مرکزی در سال ۹۸ در بخش های تولید گزارش های خبری و مستند های فاخر، کانال خبرگزاری در فضای مجازی، باشگاه خبرنگاران جوان و ارتباطات زنده تصویری رتبه های برتر را در بین مراکز سی و سه گانه صدا و سیمای کشور کسب کرده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات