طرح حذف قبوض آب بها در استان اصفهان اجرا شد

طرح حذف قبوض آب بها در استان اصفهان اجرا شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "هاشم امینی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: از نیمه آذر امسال برای تمامی مشترکان خانگی و غیرخانگی در استان اصفهان قبوض آب بها به‌صورت پیامک ارسال می‌شود.
وی افزود: طرح حذف قبوض آب بها از مهر ماه در دستور کار آبفای استان اصفهان قرار گرفت و از آن زمان تاکنون شماره تلفن بیش از یک میلیون و 152 هزار مشترک اصفهانی جمع‌آوری شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار کرد: در حال‌حاضر آبفای استان اصفهان با جمع‌آوری بیش از 96 درصد شماره تلفن‌های مشترکان، پیشگام در اجرای طرح حذف قبوض کاغذی در بین 34 شرکت آبفا در کشور است.
وی در پاسخ به چگونگی ارسال قبوض آب بها برای مشترکان غیرخانگی افزود: برای مشترکان غیرخانگی مانند ادارات، سازمان‌ها و واحدهای صنعتی که دارای چندین کنتور آب هستند قبوض تجمیعی صادر می‌شود و این مشترکان باید از این طریق آب بهای خود را بپردازند.
امینی با بیان اینکه تمام زیرساخت‌ها جهت حذف قبوض کاغذی در اصفهان فراهم شده است، تصریح کرد: از مهر ماه تاکنون به‌منظور حذف قبوض کاغذی آب بها زیرساخت‌های ارتباطی امن، مشاهده قبض و پرداخت به‌صورت الکترونیکی فراهم شد.
وی افزود: چهار درصد باقی‌مانده مشترکانی که هنوز شماره تلفن‌های خود را اعلام نکرده‌اند عمدتا سالمندان هستند که در چند روز آینده با جمع‌آوری شماره تلفن‌های این افراد، برای تمامی مشترکان در استان قبوض آب‌بها به صورت پیامک ارسال می‌شود.
مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان اظهار داشت: تمامی مشترکان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت و انتخاب گزینه میز خدمت و مشاهده سوابق، صورتحساب قبض خود را به صورت الکترونیکی مشاهده کرده، همچنین از طریق لینک موجود در انتهای صورتحساب پیامکی می‌توانند قبض خود را به صورت کامل رویت کنند.
وی افزود: مشترکان همچنین می‌توانند کارافزار (اپلیکیشن) همراه آبفای اصفهان را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کرده و با انتخاب گزینه مشاهده قبض، اطلاعات آخرین صورتحساب را مشاهده و در صورت نیاز ذخیره کنند. شماره‌گیری کد دستوری #151522*6655* و انتخاب گزینه شماره 4 روش دیگری است که برای مشاهده اطلاعات قبض پیش‌بینی شده است.
امینی اظهار کرد: در حال‌حاضر با شماره‌گیری 1522 و انتخاب کلید شماره یک، میزان بدهی مشترک به صورت گویا اعلام می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات