جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می‌شود

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو، این جشنواره با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه و مراکز پژوهشی وزارت نیرو و با حضور حداکثری تمام ذی‌نفعان صنعت آب و برق اعم از حوزه‌های دولتی و خصوصی، شرکت‌های دانش بنیان ، دانشگاه‌ها و شرکت‌های فناور نوپا و همچنین استارتاپ‌های فعال در این حوزه برگزار خواهد شد.
عرضه توانمندی‏‌های پژوهش و فناوری صنعت آب و برق، شناخت چالش‌ها و نيازهای صنعت آب و برق، فراهم سازی بستر ارتقای فعاليت‌های پژوهش و فناوری و آمادگی برای استقرار زيست بوم نوآوری نيرو، تقدير از برگزيدگان پژوهش و فناوری و بهره‏‌گيری از ظرفيت‌های علمی، فنی و اجرايی کشور از ا‌هداف برگزاری این رویداد می‌باشد.
براساس این گزارش مهمترین بخش‌های این رویداد عبارتنداز: برقراری نمايشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و برگزاری اولین جشنواره دارائی فکری بانوان صنعت آب و برق ، نمايشگاه توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنيان، نشست‌های علمی و تخصصی، ايده‌های نوآورانه و تقدير از برگزيدگان می‌باشد.
همچنین برپایی کریدور فن بازار و کارگاه‌های تبدیل ایده به پدیده، فناوری از عرصه تا عرضه و برگزاری نشست‌های تخصصی آب و برق از دیگر برنامه‌های این رویداد است.
در این رویداد از پروژه‌‏های پژوهشی برگزيده، شركت‏‌های فعال در پژوهش و فناوری، پژوهشگران برگزيده، ، ایده‏‌های برتر، بانوان برگزيده تقدیر به عمل خواهد آمد.

لینک اصل خبر در سایت پژوهشگاه نیرو

منبع خبر

پژوهشگاه نیرو

پژوهشگاه نیرو یک دانشگاه در شهر تهران می باشد

    نظرات