برنامه های هفته پژوهش شرکت برق منطقه ای خوزستان اعلام شد

برنامه های هفته پژوهش شرکت برق منطقه ای خوزستان اعلام شد

معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خوزستان برنامه ها و سمینارهای هفته پژوهش با شعار" پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین، رونق تولید" را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، سید مهرداد بلادی موسوی کرد: این برنامه ها در دو بخش کارگاه عمومی و سمینار علمی در دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران و سالن کنفرانس ساختمان شماره یک شرکت، برگزار خواهد  شد.
وی افزود: امروز کارگاه عمومی بررسی و تحلیل علل اختلاف در درآمدها با رویکرد تحلیل اقتصاد خرد با ارائه کیوان خورسند در سالن کنفرانس شرکت (ساعت 9 تا 11) برگزار شد.
در روز یکشنبه کارگاه عمومی شخصیت شناسی با ارائه روح اله معین فر در سالن کنفرانس شرکت ( ساعت 10 تا 12)، نیازسنجی پژوهشی با عنوان بررسی خطا و تخمین زمان وقوع خطا روی مقره های ناشی از پدیده گرد و غبار با ارائه عبدالرسول زرگر ( ساعت 14 تا 15) و نیاز سنجی پژوهشی با عنوان شبیه سازی و تحلیل میدان الکتریکی و پدیده کرونا بر روی مقره های فشار قوی برق خوزستان با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و آلودگی ایزولاسیون با ارائه مصطفی خواجوی در دانشکده مهندسی (ساعت 15 تا 16) برگزار خواهند شد.
در روز دوشنبه نیز کارگاه عمومی آشنایی با روش تحقیق در علوم انسانی با ارائه قائم آقائی در سالن کنفرانس شرکت ( ساعت 10 تا 12) برگزار می شود.
در روز سه شنبه سمینار علمی طراحی داشبورد مدیریتی بر مبنای فناوری اطلاعات سازمانی با ارائه اشکان نظام پور (ساعت 14 تا 15) و سمینار علمی تاثیر مدیریت مستند سازی در پژوهش با ارائه فریده سالمی پور در دانشکده مهندسی ( ساعت 15 تا 16) برگزار خواهند شد.
در روز چهارشنبه نیز سمینار مشترک انجمن برق الکترونیک با همکاری برق منطقه ای خوزستان با عنوان تاثیر روش های مدیریت نگهداری بر بهره وری صنایع و ارائه احسان غریب رضا در دانشکده مهندسی در ساعت (9 تا 11) برگزار می شود.
سمینار علمی انواع سیستم های اتوماسیون محلی در پست های انتقال و وفوق توزیع با ارائه علی اصغر فرخی راد در دانشکده مهندسی ( ساعت 14 تا 15) از دیگر برنامه های برنامه ریزی شده برای روز چهارشنبه خواهد بود.
لازم به ذکر است هفته پژوهش از تاریخ شنبه 23 آذرشروع و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات