طرح اصلاح هندسی انتهای بلوار پرفسور پاکدامن اجرا شد

طرح اصلاح هندسی انتهای بلوار پرفسور پاکدامن اجرا شد

طرح اصلاح هندسی انتهای بلوار پرفسور پاکدامن اجرا شد

شهردار گناباد از اتمام طرح اصلاح هندسی انتهای بلوار پرفسور پاکدامن با هدف رفع مشکلات ترافیکی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گناباد حسین زاده با اعلام این خبر گفت: رویکرد شهرداری گناباد در حوزه ترافیک شناسایی و رفع نقاط حادثه خیر و کاهش ترافیک شهری بوده است.

وی افزود: با توجه به طرح هندسی نامناسب میدان انتهای بلوار پرفسور پاکدامن که باعث عبور وسایل نقلیه با سرعت نا ایمن و عدم حرکت در مسیر مجاز خود شده بود که در همین راستا طرح اصلاح هندسی این محل در دستور کار واحد طرح و برنامه قرار گرفت .

شهردار گناباد ادامه داد: طرح اصلاح هندسی مسیر منتهی به روستای بهاباد که در محدوده شهری واقع شده است توسط کارشناس ترافیک شهرداری مطابق با استاندارد های موجود با درنظر گرفتن میدان مرکزی و جزایر ترافیکی خیابان های متصل به آن طراحی شد.

حسین زاده عنوان نمود: این پروژه که با هدف رفع مشکلات ترافیکی، آسایش شهروندان و بهبود تردد آغاز شد با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال به اتمام رسید.

در ادامه زنده دل مسئول واحد عمران شهرداری گناباد در این خصوص گفت: پروژه اصلاح هندسی مسیر منتهی به روستای بهاباد با انجام عملیات جدول کشی به طول 900 متر، کانال کشی به طوب 250 متر، زیرسازی به مساحت 3500 مترمربع و اجرای آسفالت 170 تن آسفالت با هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گناباد

    منبع خبر

    شهرداری گناباد

    شهرداری گناباد یک شهرداری در شهر گناباد می باشد

      نظرات