6 ماه پیش شهردار گفته بود که هیچ زباله‌ای به سراوان نمی‌رود/ هیچ بدهکاری 800 میلیاردی به پیمانکاران نداشتیم

6 ماه پیش شهردار گفته بود که هیچ زباله‌ای به سراوان نمی‌رود/ هیچ بدهکاری 800 میلیاردی به پیمانکاران نداشتیم

عضو شورای شهر رشت:
6 ماه پیش شهردار گفته بود که هیچ زباله‌ای به سراوان نمی‌رود/ هیچ بدهکاری 800 میلیاردی به پیمانکاران نداشتیم
6 ماه پیش شهردار گفته بود که هیچ زباله‌ای به سراوان نمی‌رود/ هیچ بدهکاری 800 میلیاردی به پیمانکاران نداشتیم
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت، امیرحسین علوی عضو شورای شهر رشت در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورا با تبریک فرارسیدن روز حمل‌ونقل، گفت: با توجه به اهمیتی که خدمات این قشر در حوزه برون‌شهری و درون‌شهری دارد، می‌بایست شورای اسلامی شهر و از همه مهم‌تر مجموعه شهرداری برای این بخش از خدمات تمهیدات و تسهیلات ویژه‌ای در نظر بگیرند.
وی همچنین با اشاره سپری شدن هفته پژوهش، اظهار داشت: بنده در نمایشگاه فناوری حضور داشتم و درخشش جوانان گیلانی را تماشا کردم و خوب است که حوزه‌های مدیریت شهری با حمایت‌های ویژه می‌تواند باعث بهبود خدمات در شهر شده و از ظرفیت‌های موجود به این شکل بیشتر استفاده نماید.
علوی با اشاره به پخش سریال توهین‌آمیز وارش و واکنش مردم فهیم گیلان و شهر رشت، اذعان داشت: تا زمانی که ندیده بودم اظهارنظری نکردم اما وقتی از نزدیک مشاهده کردم این احساس به وجود آمد که چرا فرهیختگان ما ناراحت هستند. این سناریو و پردازش فیلم می‌تواند برای ما آسیب‌زننده باشد و این نوع پردازش نگاهی به بخشی از جامعه ظلم است. بنده به مدیرکل ارشاد نامه جداگانه‌ای نوشته‌ام و معتقدم نمایندگان ما نباید به یک نامه کفایت کرده و می‌بایست به‌صورت جدی دنبال ماجرا رفته و با توقف پخش این سریال مردم را آرام کنند.
وی همچنین اظهار داشت: ما در موضوعات مختلف مکرراً به آقای شهردار تذکر داده‌ایم و برای اینکه ایشان تازه آمده‌اند فرصت دادیم تا فضا را در اختیار بگیرند و ما نیز به صحبت‌های ایشان توجه کرده‌ایم؛ اما به‌عنوان عضو شورا لازم می‌دانم که بگویم نزدیک به شب عید است، شهرداری امروز در تحقق بودجه معمولی خود نیز مانده و این چیزی نیست که به آن بی‌توجه باشیم. ما معلول را می‌بینیم و علت را فراموش می‌کنیم. چیزی که دولت و استانداری آن را حل کرده است را این‌قدر بزرگش می‌کنیم. 6 ماه پیش شهردار گفته بود که هیچ زباله‌ای به سراوان نمی‌رود، این‌ها موضوعاتی است که بار مسئولیت برای ما ایجاد می‌کند و شش ماه دیگر مردم میگویند فلان رو فلان حرف را زده بودید.
عضو شورای شهر رشت با اشاره به عدم پرداخت حقوق پرسنل شهرداری رشت، خاطرنشان کرد: اکنون نزدیک به 3 ماه است که کارمندان حقوق دریافت نکرده‌اند. همه ما دوست داریم کارهای زیرساختی انجام دهیم. شهردار تنها یک‌بار به شورا آمده و پاسخگو بوده است. اگر شهردار نمی‌تواند، بیاید و بگوید. ما هیچ مشکل شخصی با ایشان نداریم اما موضوعات شهرداری دارای اهمیت است؛ اما مسائلی که ادامه‌دار است را نمی‌توانیم به آن بی‌توجه باشیم. به نظر بنده شهردار باید برنامه‌هایش را بیاورد و با شورا در میان بگذارد. این‌ها بحث ما در حوزه مدیریت شهری نیست.
وی ادامه داد: در حوزه درون‌سازمانی چه کارمیکنیم؟! اگر شهردار در این موضوعات مشکل دارد بیاید در شورا بگوید. قطعاً همکاران ما به ایشان کمک خواهیم کرد. آقای حاج محمدی 6 ماه که شهردار این شهر است و تنها یک‌بار تشریف آورده‌اند. اگر قرار است کاری کنیم که مشکل مردم حل شود مکان آن در همین اتاق است.
عضو شورای شهر همچنین در واکنش به صحبت‌های احمد رمضانپور دیگر عضو شورا واکنش نشان داد و گفت: خواهش بنده این است که اگر آماری داده می‌شود مستندات آن نیز ارائه شود. بنده به یاد ندارم این 850 میلیارد تومان شورای پنجم مربوط به کدام عدد است زیرا تا جایی که بنده به خاطر دارم عدد حدود 500 الی 600 میلیارد تومان، آن‌هم با محاسبه 200 میلیارد تومان به بالا مالیات سازمان‌هایی که بنا به علل مختلف بدهکار بودند.
وی ادامه داد: ما هیچ بدهکاری 800 میلیاردی به پیمانکاران نداشتیم و این عدد اشتباه است. در مورد آقای نصرتی هم به‌هیچ‌عنوان برخورد ناشایستی با ایشان نداشتیم و بلکه بنده اکنون نیز اعتقاد دارم بخشی از کارهایی که انجام‌شده است را مدیون ایشان هستیم.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات